Taller «Interpreting in healthcare settings: Diabetes»

14/05/2020 | TRAD

Acte: Taller «Interpreting in healthcare settings: Diabetes»

Data: 7 de maig 2020

Lloc: En línia

Descripció: taller impartit per la doctora Ineke Crezee dins del marc del Seminari d'Interpretació, curs 2019/20, dirigit a estudiants de 4t curs d'interpretació en els serveis públics.

La Dra. Ineke Crezee, referència mundial en la formació d'intèrprets mèdics, és professora titular en Interpretació i Traducció a l'Auckland University of Technology. Ha realitzat cursos de postgrau en estudis de traducció en la Universitat d'Amsterdam, i en llengua i literatura angleses. Es va formar com a infermera a Amsterdam, on va treballar en un gran hospital amb pacients migrants. Després de la seua arribada a Nova Zelanda en 1989, va organitzar cursos d'interpretació mèdica amb motiu d'un gran estudi sobre càncer cervical.  Ha publicat sobre formació d'intèrprets i traductors i continua treballant com a traductora, intèrpret i professora. Entre les seues publicacions més notables es troben Introduction to Healthcare for Interpreters and Translators (John Benjamins, 2013), adaptat a l'espanyol, xinés, àrab i rus;  Multicultural Health Translation, Interpreting and Communication (Routledge, 2019); “Action research and its impact on the translation and interpreting classroom” (Routledge Handbook of Translation and Pragmatics); Interpreting in Legal and Healthcare Settings: Perspectives on research and training (John Benjamins, 2020). Els seus manuals de formació d'intèrprets en l'àmbit mèdic constitueixen una referència primordial en la formació d'intèrprets mèdics a tot el món.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació