Curs d'Expert en Traducció i Interpretació Judicial

16/01/2019 | TRAD

Dates: de l'1 de febrer al 15 de juny de 2019

Acte: Curs d'Expert en Traducció i Interpretació Judicial

Lloc: Laboratori d'interpretació HC2020AL (FCHS)

Modalitat: Semipresencial  (HC2020AL i aula virtual)

Direcció: María Jesús Blasco Mayor - Anabel Borja Albi

Descripció:

Es tracta d'un curs destinat als titulats en traducció i interpretació, titulats universitaris que dominen una llengua estrangera, professionals de la traducció i interpretació en exercici i estudiants d'últims cursos que tinguen pendent de superar menys de 30 crèdits ECTS.

Es combinaran sessions teòriques i pràctiques relatives a l'ordenament jurídic espanyol i l'exercici professional de la interpretació judicial i policial i de la traducció jurídica.

Participaran experts juristes i criminòlegs al costat d'intèrprets judicials i traductors en actiu, afavorint el coneixement de primera mà de la realitat professional. També està prevista una visita a la Ciutat de la Justícia de València.

Als que superen la prova global, se'ls entregarà Títol d'Expert expedit per la Universitat Jaume I de Castelló.

Informació

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació