Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI

Acte: Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI

Lloc: Saló d'actes del Centre d'Estudis de Postgrau

Horari: 09:30 -14:30 h.

Descripció: El Màster Universitari en Traducció Mèdico-sanitària de la Universitat Jaume I organitza la Cinquena Trobada Acadèmica-Professional TradMed-UJI com a punt de trobada i debat entre estudiantat i professorat del màster de diferents promocions. La trobada tindrà lloc el 25 de febrer de 2017 al Saló d'actes del del Centre d'Estudis de Postgrau de la Universitat Jaume I. La inscripció pot realitzar-se fins al 20 de febrer a través d'un formulari.

La jornada comptarà amb una conferència a càrrec de José Ramón Bertomeu, director de l'Institut d'Història de la Medicina i de la Ciència López Piñero, sota el títol «La terminologia química i la farmàcia: una relació conflictiva (1787-1830)». A més, es realitzarà una taula redona sobre aspectes professionals de la traducció mèdico-sanitària amb la intervenció de Valentina Luridiana i Ana Belén Lozano i una segona taula de debat sobre la recerca en traducció mèdico-sanitària amb la intervenció de Juan Antonio Prieto i Paula Saiz

La trobada es podrà seguir per streaming des de la pàgina web de la Universitat prèvia sol·licitud d'accés al video.

Informació proporcionada per: Departament de Traducció i Comunicació