Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI «Sistemas Genómicos. Las múltiples aplicaciones de la Genética»

26/10/2015 | MED

Data: 28 d'octubre de 2015
Hora: 16 hores
Acte: Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI
Títol: «Sistemas Genómicos. Las múltiples aplicaciones de la Genética».
Ponent: Dra. Amparo Girós Pérez, responsable del Departament d’Agrogenòmica i Microbiologia Molecular de l’empresa Sistemas Genómicos
Lloc: Aula TD1022AA de l'Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals
Entitat: Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I

Breu descripció: El cicle de Seminaris de Recerca en Biomedicina (Seminaris SIB-UJI) organitzar per la Unitat Predepartamental de Medicina de la Universitat Jaume I de Castelló compta amb la participació d’Amparo Girós Pérez, responsable, des de l’any 2009, del Departament d’Agrogenòmica i Microbiologia Molecular de l’empresa Sistemas Genómicos, qui oferirà la conferència «Sistemas Genómicos. Las múltiples aplicaciones de la Genética» el dimecres 28 d’octubre de 2015, a les 16.00 hores, a l’aula TD1022AA de l’Escola de Tecnologia i Ciències Experimentals.

La doctora Girós es va llicenciar en Ciències Biològiques l’any 2003 i va realitzar la seua tesi doctoral en el departament de Bioquímica de la Universitat de València, amb una estada de més d’un any en el Max Planck Institute de Munich. La seua tesi va estar centrada en el desenvolupament del sistema nerviós en ratolins knockout per a una proteïna de la matriu extracel·lular. Desprès del doctorat, es va especialitzar en tècniques de Biologia Molecular i Genètica aplicades a la seguretat i frau alimentari. Posseeix una àmplia experiència investigadora avalada per la participació en diferents projectes de recerca nacionals i europeus en aquests camps.

El seminari oferirà una visió global de l’activitat de tots els departaments de l’empresa Sistemas Genómicos (consell genètic, medicina personalitzada, agroalimentació i nutrigenòmica) centrant-se en els serveis que s’ofereixen des del departament d’Agrogenòmica per a la industria alimentària. A més, es presentarà un resum dels projectes de recerca més rellevants de totes les àrees en les quals participa l’empresa.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina