"Epidemiologia i resistència a antibiòtics en Mycobacterium tuberculosi" Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI

19/02/2016 | MED

Data: Dimecres 24 de febrer.

Acte: Seminaris

Títol: "Epidemiologia i resistència a antibiòtics en Mycobacterium tuberculosis”

Lloc: aula HD0212AA de la Facultat de Ciències de la Salut, segona planta

Hora: 16.00h

Entitat: Universitat Jaume I i la Unitat Predepartamental de Medicina.

Breu descripció: El seminari serà impartit per la Dra. Victoria Furió, investigadora post-doctoral Juan de la Cierva en FISABIO. Llicenciada en Biologia per la Universitat de València l'any 2003. Va realitzar la seua tesi doctoral sobre virulència i freqüències de mutació en virus de RNA utilitzant evolució experimental en el virus de l'estomatitis vesicular, amb una estada en l'hospital d'Ottawa (Canadà). Va ser investigadora postdoctoral en la Universitat d'Oxford (Regne Unit) entre 2012 i 2015, on va treballar en evolució de la resistència a antibiòtics en Pseudomonas. Des de maig de 2015 és investigadora postdoctoral Juan de la Cierva en la Fundació per al Foment de la Recerca Sanitària i Biomèdica de la Comunitat Valenciana (FISABIO), i treballa en evolució de la resistència a antibiòtics en Mycobacterium tuberculosis.

Seminaris coordinats per la Dra. Carmen Agustín, professora de la nostra Unitat Predepartamental.

Per a més informació podeu dirigir-vos a adm-med@uji.es

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina