“Goal-directed action in rats: Fronto-striatal function and dopaminergic modulation”. Seminaris de Recerca en Biomedicina SIB-UJI

12/05/2016 | MED

Data: dilluns 16 de maig

Acte: Seminari conjunt amb el departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia (profa. Mercè Correa)

Títol: “Goal-directed action in rats: Fronto-striatal funciton and dopaminergic modulation”

Lloc: Aula Magna de la Facultat de Ciències Humanes i Socials, planta baixa.

Hora: 16:00 hores

Entitat: Universitat Jaume I

Breu descripció: Serà impartit pel Dr. Wolfang Hauber, professor i Cap del Departament de Fisiologia Animal de la Universitat de Stuttgart, Alemanya.

La seua recerca se centra en la comprensió detallada de les funcions cerebrals que expliquen per al comportament animal complex, amb èmfasi en les funcions de comportament dels ganglis basals.

El principal propòsit del seu treball és delinear els mecanismes neuronals i neuroquímics dels circuits dels ganglis basals i el seu paper en el comportament com a objectiu dirigit; en particular, la implicació dels ganglis basals i del córtex prefrontal en l'aprenentatge i la memòria així com la presa de decisions. A més, el seu grup ha analitzat les disfuncions dels ganglis basals en models animals de desordres cerebrals neurològics i neuropsiquiàtrics. El Dr. Hauber és autor de més de 75 publicacions sobre aquest tema.

Aquests seminaris són coordinats per la Dra. Carmen Agustín, professora de la nostra Unitat Predepartamental.

Per a qualsevol informació addicional podeu dirigir-vos a adm-med@uji.es.

Informació proporcionada per: Unitat Predepartamental de Medicina