L'UJI arreplega el segell internacional EURO-INF que reconeix la qualitat del Grau en Enginyeria Informàtica

23/01/2018 | ICC

El Grau en Enginyeria Informàtica de la Universitat Jaume I ha rebut el segell internacional EURO-INF que emet l'Agència Nacional d'Avaluació, Qualitat i Acreditació (ANECA) juntament amb la Xarxa Europea per a la Garantia de Qualitat per a l'Educació Informàtica (EQANIE). L'acte de lliurament ha tingut lloc en el Paranimf de la Universitat Politècnica de Madrid, en el marc de la II Jornada del segell EURO-INF, i per part de l'UJI han assistit la vicerectora de Planificació Estratègica, Qualitat I Igualtat, María José Oltra; i el director del Grau en Enginyeria Informàtica, Pedro García.

El certificat EURO-INF es concedeix a les universitats en relació amb un títol d'informàtica de grau o màster avaluat conforme a estàndards de qualitat, rellevància, transparència, reconeixement i mobilitat contemplats en l'espai europeu d'educació superior.

La Universitat Jaume I va iniciar la seua participació en el programa Acredita Plus d'ANECA en 2015 amb l'objectiu d'obtenir tant la renovació de l'acreditació del grau com el segell internacional EURO-INF. Ha sigut un llarg procés que va incloure la visita d'un comitè d'experts designat per ANECA el gener de 2016 que va avaluar el títol. Com a resultat d'aquesta avaluació, el juny de 2016, es va rebre l'informe favorable de l'Agència Valenciana d'Avaluació i Prospectiva (AVAP) sobre la renovació de l'acreditació del títol i al juliol del mateix any, la resolució del Consell d'Universitats. A la fi de 2016, es va confirmar l'obtenció del segell EURO-INF del grau en Enginyeria Informàtica per al període que va del 15 de desembre de 2016 al 15 de desembre de 2022.