Jornades Història i Memòria 2023: «Facticidad i ficció. Assaig sobre seqüències fotogràfiques de la Xoà »

19/05/2023 | HIS

Data: Dimarts 20 de juny
Acte: Jornades Història i Memòria 2023
Títol: «Facticidad i ficció. Assaig sobre seqüències fotogràfiques de la Xoà  »
Conferenciant: Anacleto Ferrer. Universitat de València
Lloc: Menador. Espai Cultural. Castelló de la Plana, Castelló  (presencial o virtual)
Hora: 18 hores
Dirigit a: personal investigador, estudiantat i públic en general
Organitza: Càtedra d'Història i Memòria  Democràtica, Diputació de Castelló
Col·labora: XARXA Memòria Històrica (FVMP),   UJI-Departament d'Història, Geografia i Art ,  UJI-Unitat de Divulgació Científica i Ciència ciutadana, Generalitat Valenciana-Conselleria d'Innovació, Universitat, Ciència i Societat Digital, Ajuntament de Castelló, CEFIRE Castelló, MENADOR Espai Cultural,  Ministeri de la Presidència, Relacions amb les Corts i Memòria Democràtica.
Informació:  Per a les persones que acudisquen al llarg de l'any a les sis conferències (cal fer inscripció cada mes)  de les Jornades Història i Memòria 2023, (es realitzarà una conferència en el mes), li'ls expedirà un certificat de 12 hores convalidable per 0,5 crèdits optatius. Aquest certificat serà expedit el mes de juliol..

Qualsevol dubte o aclariment podeu enviar un correu electrònic a: catedrahistoriamemoria@uji.es

Inscripcions
- Assistència virtual (google meet) o presencial (places limitades) prèvia inscripció