Informació personal
CABERO FAYOS, ISMAEL
|
Ressenya Personal
FORMACIÓ ACADÈMICA
És Doctor en Ciències (Cum laude) per la Universitat Jaume I de Castelló en 2019, màster de Matemàtica Computacional per la Universitat Jaume I de Castelló i Llicenciat en Matemàtiques per la Universitat de València. Ha obtingut l'acreditació d'ajudant doctor i contractat doctor al juny de 2020.
EXPERIÈNCIA DOCENT
Actualment és professor del Grau de Mestre/a en la Universitat Jaume I com a professor Ajudant Doctor, també ha treballat com a professor de la UNIR (Universidad Internacional de la Rioja) i en la Universitat de València des del 2015 fins al 2020, en les quals ha impartit didàctica de les matemàtiques de tots els nivells (Infantil, Primària, Secundària i Batxillerat) també ha sigut formador de professorat en l'àmbit de les noves tecnologies i professor de Secundària durant 20 anys.
PERFIL INVESTIGADOR
Les seues investigacions es centren en l'aprenentatge estadístic i la didàctica de les matemàtiques.
És coautor d'un llibre, “La escuela que llega. Tendencias y nuevos enfoques metodológicos” (Octaedro 2018), Q1 SPI i coordinador de dos llibres més. Té diversos articles publicats, dos JCR com a fruit de la seua tesi d'estadística en la qual es va avaluar un mètode estadístic nou i cinc articles indexats Scopus que tracten de Pedagogia i Didàctica de les Matemàtiques. Ha participat com a ponent en deu congressos internacionals amb ISBN. Ha participat en l'equip de treball de tres projectes d'investigació.
Links
Investigació
Horari Actual
Horari de tutories de Ismael Cabero Fayos
Primer semestre
Dia | Hora Inicial | Hora Final | Data Inicial | Data Final |
---|---|---|---|---|
Dimarts | 14:00 | 17:00 | 28-09-2020 | 03-02-2021 |
El professor/a té tutories virtuals en el primer semestre
Segon semestre
Dia | Hora Inicial | Hora Final | Data Inicial | Data Final |
---|---|---|---|---|
Dimarts | 10:00 | 13:00 | 04-02-2021 | 31-07-2021 |
El professor/a té tutories virtuals en el segon semestre
Horari de docència de Ismael Cabero Fayos
Primer semestre
Assignatura | Dia | Hora Inicial | Hora Final | Data Inicial | Data Final |
---|---|---|---|---|---|
MP1862 - PR1 | Dimarts | 11:30 | 14:00 | 29-09-2020 | 01-12-2020 |
MP1862 - PR2 | Dimarts | 09:00 | 11:30 | 29-09-2020 | 01-12-2020 |
MP1862 - TE1 | Dijous | 09:00 | 10:00 | 01-10-2020 | 03-12-2020 |
MP1862 - TE1 | Dilluns | 11:00 | 12:30 | 28-09-2020 | 07-12-2020 |
Segon semestre
Assignatura | Dia | Hora Inicial | Hora Final | Data Inicial | Data Final |
---|---|---|---|---|---|
MP1862 - PR1 | Dilluns | 09:00 | 11:30 | 11-01-2021 | 08-02-2021 |
MP1862 - PR2 | Dimarts | 09:00 | 11:30 | 12-01-2021 | 09-02-2021 |
MP1862 - TE1 | Dijous | 13:30 | 14:30 | 07-01-2021 | 11-02-2021 |
MP1862 - TE1 | Dimecres | 08:30 | 10:00 | 13-01-2021 | 10-02-2021 |
Assignatures amb docència
Assignatures | Titulació |
---|---|
MI1025 - Prácticum I | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil |
MI1039 - Prácticum II | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil |
MI1040 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Maestro o Maestra de Educación Infantil |
MP1026 - Prácticum I | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria |
MP1040 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Maestro o Maestra de Educación Primaria |
MP1862 - Didàctica de les Matemàtiques II | Grau en Mestre o Mestra d'Educació Primària (Pla de 2018) |
Publicacions
Publicacions periòdiques amb comitè de selecció
- Pedagogía con carácter: aproximación a la disciplina pedagógica como campo de reflexión del sujeto de la educación a partir de Ricoeur
- Understanding of Inverse Proportional Reasoning in Pre-Service Teachers
- Finding archetypal patterns for binary questionnaires
- Demostración del volumen de la esfera, una muestra genético-histórica
- Archetypal analysis: an alternative to clustering for unsupervised texture segmentation
- El valor educativo de la hermenéutica de Ernst Jünger
Llibres
- Civilización Digital y Pedagogías Emergentes a partir de las Nuevas Tecnologías
- La escuela que llega. Tendencias y nuevos enfoques metodológicos
- Innovaciones educativas motivadoras del conocimiento de las matemáticas y las ciencias
Capítols de llibre
- Avances y retos en la implantación de las nuevas Tecnologias
Ponències a congressos
- La mejora en la escuela como eje de desarrollo social y como elemento al servicio de la tarea docente
- La gestión del big data en la formación docente
- Detection of anomalies by gender in foot shapes
- Archetypoid analysis applied to the teaching of mathematics
- La educación en la encrucijada: miradas sociales y progresión pedagógica en las puertas del 2020
- Los procesos de cambios, proyectos paralelos en educación y en la sociedad
Referee de publicacions periòdiques
- Ismael Cabero Fayos. 2020 KEPES.