11/01/2022 | DPR

Consell del Departament de Dret Privat

Data: 29 de setembre  del 2021, a les 9 h

DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA

Mitjançant correu electrònic amb data 27/09/2021, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, ha convocat Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunió presencial, per a la qual cosa únicament es sol·licita la resposta dels membres, en cas d’haver-la, fins el dia 29 de setembre del 2021 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes s’entén que els punts de l’Ordre del dia, que s’acompanyen a continuació, s’aproven per assentiment:

Ordre del dia

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Aprovació, en el seu cas, d’un projecte per a la concessió d’una beca de col·laboració amb el Departament de conformitat amb el que disposa la Resolució de 28 de maig de 2021, de la Secretaria d’Estat d’Educació, per la que es convoquen beques de col·laboració en Departaments universitaris per al curs acadèmic2021-2022.

D’acord amb la norma citada, «Els departaments universitaris valoraran el projecte de col·laboració a què es refereix l’article 12 d’esta convocatòria, amb una puntuació de fins a un màxim de 4 punts. En la valoració del projecte es tindrà en compte: - Contingut innovador del projecte, fins a 1 punt. - Aplicació del treball a desenvolupar tant en el propi departament como fora del mateix, fins a 1 punt. - Possible continuïtat en futurs projectes d’investigació, fins a 1 punt. - Introducció de les noves tecnologies en els mètodes de treball, fins a 1 punt». A la vista de la sol·licitud presentada per l’alumna Jabkerlyn Paola Montoliu Valencia,  es proposa atorgar al projecte una valoració global de 4 punts.

Atès que finalitzat el termini no s’ha rebut cap resposta en contra,  queden aprovats el punts de l’ordre del dia. En conseqüència s’alça la sessió de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.

Castelló de la Plana, 29 de setembre  de 2021

Vist i plau

El Secretari del Departament                                          La Directora del Departament

Federico Arnau Moya                                                       Iciar Cordero Cutillas