21/10/2021 | DPR

Consell del Departament de Dret Privat

Data: 4 de juny del 2021, a les 9 h

DESENVOLUPAMENT DE L’ORDRE DEL DIA

Mitjançant correu electrònic amb data 02/06/2021, el Secretari del Departament de Dret Privat, Federico Arnau, ha convocat Consell Virtual de Departament, amb la finalitat de tractar assumptes de tràmit sense necessitat de reunió presencial, per a la qual cosa únicament es sol·licita la resposta dels membres, en cas d’haver-la, fins el dia 4 de juny del 2021 a les 9 hores. En cas de no rebre respostes s’entén que els punts de l’Ordre del dia, que s’acompanyen a continuació, s’aproven per assentiment:

Orde del Dia

1.- Aprovació, si és procedent, de l’Acta de la sessió anterior.

2.- Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament del membres de la Comissió de contractació per a una plaça de professor/a Ajudant/a Doctor/a Tipus II, temps complet, Àrea de Dret civil (Concurs:  19269 AJDII DRET CIVIL). Curs acadèmic 2021-2021 aprovada per la RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2021, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, de la Universitat Jaume I,

Es proposen les següents persones per a cobrir les places de la Comissió de Contractació:

President (per delegació de la Rectora):

Luis Martínez Vázquez de Castro

Dos vocals designats pel Departament entre professorat de l'Àrea de coneixement de la plaça

Titulars: 1º: Icíar Cordero Cutillas. 2º Federico Arnau Moya

Suplents: 1º: Juan Manuel Badenas Carpio. 2º Patricia Escribano Tortajada

Un vocal designat pel Rectorat entre un màxim de tres proposats pel Departament entre professorat de la Universitat Jaume I de l'Àrea de coneixement de la plaça o afins

Titulars: 1º María Victoria Petit Lavall. 2º Achim Puetz. 3º Amparo Montañana Casani

Suplents: 1º Vicent García Edo. 2º María José Senent Vidal. 3º Francisco Javier Zamora Cabot

3.- Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament del membres de la Comissió de contractació per a una plaça de personal laboral docent contractat a temps parcial (6 hores, horari matí i vesprada), Àrea de Dret civil ,   (Concurs:  19327). Curs acadèmic 2021-2021 aprovada per la RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2021, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, de la Universitat Jaume I (DOGV Num. 9094 / 27.05.2021)

Titulars: 1º: Icíar Cordero Cutillas. 2º: Federico Arnau Moya

Suplents: 1º: Juan Manuel Badenas Carpio. 2º: Patricia Escribano Tortajada

Titulars: 1º María Victoria Petit. 2º Achim Puetz. 3º Amparo Montañana Casani

4.- Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament del membres de la Comissió de contractació per a una plaça d’Ajudant/a. Àrea Dret Mercantil. Temps complet  (Concurs:  19262 AJ DRET MERCANTIL). Curs acadèmic 2021-2021 aprovada per la RESOLUCIÓ de 19 de maig de 2021, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, de la Universitat Jaume I (convocatòria AJ-PAD 01/2021)

President (per delegació de la Rectora):

Titulars: 1º Mª Victoria Petit Lavall. 2º Carmen Boldó Roda

Suplents: 1º Fernando Martínez Sanz. 2º Mª José Senent Vidal

Titulars: 1º Fernando Juan Mateu. 2º Achim Puetz.  3º Iciar Cordero Cutillas

Suplents: 1º Francisco Zamora Cabot . 2º Vicent García Edo. 3º Federico Arnau Moya

5.- Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament del membres de la Comissió de contractació per a una plaça de personal laboral docent contractat a temps parcial (8 hores, horari matí i vesprada), Àrea Dret Mercantil,  (Concurs:  19328). Curs acadèmic 2021-2021 aprovada per la RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2021, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, de la Universitat Jaume I (DOGV Num. 9094 / 27.05.2021)

Titulars: 1º Carmen Boldó Roda. 2º Fernando Juan Mateu

Suplents: 1º Mª José Senent Vidal. 2º Mª Victoria Petit Lavall

Titulars: 1º Achim Puetz. 2º Iciar Cordero Cutillas. 3º Federico Arnau Moya

Suplents: 1º.Vicent Garcia Edo.  2º. Francisco Zamora Cabot. 3º. Antonio Fayos Gardó

6.- Aprovació, si és procedent, de la proposta de nomenament del membres de la Comissió de contractació per a dues places de personal laboral docent contractat a temps parcial (6 hores, horari matí i vesprada), Àrea Dret Mercantil,  (Concurs:  19329). Curs acadèmic 2021-2021 aprovada per la RESOLUCIÓ de 24 de maig de 2021, del Vicerectorat d’Ordenació Acadèmica i Professorat, de la Universitat Jaume I (DOGV Num. 9094 / 27.05.2021)

Titulars: 1º Carmen Boldó Roda. 2º Fernando Juan Mateu

Suplents: 1º Mª José Senent Vidal. 2º Mª Victoria Petit Lavall

Titulars: 1º Achim Puetz. 2º Iciar Cordero Cutillas. 3º Federico Arnau Moya

Atès que finalitzat el termini no s’ha rebut cap resposta en contra,  queden aprovats el punts de l’ordre del dia. En conseqüència s’alça la sessió de la qual, com a Secretari, estenc aquesta acta.

Castelló de la Plana, 4 de juny de 2021

Vist i plau

El Secretari del Departament                                                          El Director del Departament

Federico Arnau Moya                                                                       Luis Martínez Vázquez de Castro