UJI

Informació personal

MONTE COLLADO, MARÍA PILAR
  • Professor/a Associat/da Laboral
  • Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting - Comercialització i Investigació de Mercats
  • JC1023DD - (964 728548)
  • monte@uji.es
  • Ressenya Personal

    Pilar Monte Collado és Professora Associada en el Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting, àrea de Comercialització i Investigació de Mercats, de la Universitat Jaume I (Castelló). Actualment impartix l'assignatura d'Investigació de Mercats en el Grau en Administració d'Empreses i la d'Empreses de Videojocs en el Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs. Una constant en la seua trajectòria com a docent ha sigut la millora de la docència obtenint el Certificat de Capacitació per a la Docència Universitària participant en huit cursos i seminaris de perfeccionament pedagògic i en dos projectes dins de les convocatòries de Projectes de Millora Educativa de la Universitat Jaume I. És Llicenciada en Investigació i Tècniques de Mercat per la Universitat Oberta de Catalunya i Diplomada en Ciències Empresarials en la Universitat Jaume I de Castelló. Ha publicat en el congrés EDULEARN14 i és coautora de tres llibres sobre fonaments de màrqueting i màrqueting estratègic. Fora de la Universitat treballa en el Comité Econòmic i Social de la Comunitat Valenciana i és sòcia fundadora d'una empresa dedicada a la promoció immobiliària.

    Investigació

       

      Publicacions
      2015. Coautora de Vallet, T.,..., Monte, P. "Principis de Màrqueting Estratègic". ISBN 978-84-697-1552-9. Ed. Publicacions de la Universitat Jaume I.
      2014. Monte, P., Fandos, J.C., Gallart, V. "Dynamitation of market research theoretical lessons combining new teaching methodologies". EDULEARN14 ABSTRACTS. ISBN 978-84-617-0556-6. EDULEARN14 PROCEEDINGS. ISBN 978-84-617-0557-3. Ed. IATED.
      2014. Coautora de Vallet, T.,..., Monte, P. "Fonaments de Màrqueting". Ed. Publicacions de la Universitat Jaume I.
      2013. Coautora de Kotler, P., Amstrong, G., Vallet, T.,..., Monte, P. "Fonaments de Màrqueting Estratègic". ISBN 978-1-78273-466-6. 1a ed. Ed. Pearson. Madrid.


      Projectes d'Innovació Educativa
      2014. Títol: Dinamització de les classes teòriques d'investigació de mercats utilitzant noves metodologies docents combinades. Universitat Jaume I de Castelló.
      2013. Títol: Desenvolupament de plans de màrqueting en el context local com a mecanisme de control sobre l'aprenentatge i d'aplicació pràctica de conceptes de les assignatures de Fonaments de Màrqueting. Universitat Jaume I de Castelló.


    Horari Actual


    Horari de tutories de María Pilar Monte Collado


    Primer semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dijous 15:30 16:00 28-09-2020 22-01-2021
    Divendres 19:30 21:30 28-09-2020 22-01-2021

    El professor/a té tutories virtuals en el primer semestre


    Segon semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dimarts 15:30 16:00 04-02-2021 31-07-2021
    Dimecres 19:30 21:30 04-02-2021 31-07-2021

    El professor/a té tutories virtuals en el segon semestre


    Horari de docència de María Pilar Monte Collado


    Primer semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    VJ1213 - AV1 Divendres 19:15 19:45 02-10-2020 08-01-2021
    VJ1213 - PR1 Divendres 15:15 17:15 02-10-2020 08-01-2021
    VJ1213 - TE1 Divendres 17:15 19:15 02-10-2020 08-01-2021

    Segon semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    AE1027 - LA5 Dimecres 16:30 17:30 26-05-2021 26-05-2021
    AE1027 - LA5 Dimecres 17:30 19:30 10-02-2021 19-05-2021
    AE1027 - TE2 Dimecres 15:31 16:30 26-05-2021 26-05-2021
    AE1027 - TE2 Dimecres 15:30 17:30 10-02-2021 19-05-2021
    AE1027 - TU4 Dimecres 17:30 18:30 12-05-2021 12-05-2021
    AE1027 - TU4 Dimecres 18:30 19:30 12-05-2021 12-05-2021

    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    AE1027 - Investigació de Mercats Grau en Administració d'Empreses
    AE1048 - Prácticas Externas Grado en Administración de Empresas
    AE1049 - Trabajo de Final de Grado Grado en Administración de Empresas
    VJ1213 - Empreses de Videojocs Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs

    Publicacions


    Llibres


    • Principios de Marketing Estratégico
    • Teresa María Vallet Bellmunt, Antonio José Vallet Bellmunt, María Iluminada Vallet Bellmunt, Emilia Casanova Calatayud, Víctor del Corte Lora, Marta Estrada Guillén, Juan Carlos Fandos Roig, Valentin Gallart Camahort, María Pilar Monte Collado. 2015. Autoria. Docent. ISBN 9788469715529. UJI. Ed. Universitat Jaume I.

    • Fundamentos de marketing estratégico
    • P. Kotler, Armstrong G., Teresa María Vallet Bellmunt, Marta Estrada Guillén, Juan Carlos Fandos Roig, María Iluminada Vallet Bellmunt, Emilia Casanova Calatayud, Antonio José Vallet Bellmunt, Valentin Gallart Camahort, María Pilar Monte Collado. 2013. Autoria. Docent. ISBN 978782734666. Madrid. Ed. Pearson.

    Ponències a congressos


    • Using role-playing techniques in an undergraduate market research classroom
    • Sandra Tena Monferrer, Juan Carlos Fandos Roig, María Pilar Monte Collado, Montserrat Boronat Navarro, Beatriz Forés Julián, Alba Puig Denia. 9th International Conference on Education and New Learning Technologies (EDULEARN2017). Barcelona (Espanya). 03-07-2017. Docent. 2017. Ed. International Academy of Technology, Education and Development (IATED). ISBN 9788469737774.