UJI

Informació personal

NARANGAJAVANA KAOSIRI, YEAMDUAN
  • Professor/a Ajudant/a Doctor/a Tipus II
  • Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting - Comercialització i Investigació de Mercats
  • Membre del grup d'investigació IMK - Innovació en Màrqueting
  • JC1059DD - (964 387124)
  • ynaranga@uji.es
  • Links

    Investigació


    Horari Actual


    Horari de tutories de Yeamduan Narangajavana Kaosiri


    Primer semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dimecres 15:00 15:30 09-09-2019 22-01-2020
    Dijous 13:00 15:30 09-09-2019 22-01-2020

    El professor/a té tutories virtuals en el primer semestre


    Segon semestre


    Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    Dimarts 10:30 12:30 23-01-2020 31-07-2020
    Dimecres 13:00 14:00 23-01-2020 31-07-2020

    El professor/a té tutories virtuals en el segon semestre


    Horari de docència de Yeamduan Narangajavana Kaosiri


    Primer semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    AE1002 - PR6 Divendres 11:00 13:00 15-11-2019 20-12-2019
    AE1002 - PR8 Dimecres 11:00 13:00 13-11-2019 11-12-2019
    AE1025 - PR1 Dijous 09:00 11:00 03-10-2019 12-12-2019
    AE1025 - PR1 Dijous 09:01 11:00 05-12-2019 19-12-2019
    AE1025 - SE1 Dijous 10:00 11:00 12-12-2019 12-12-2019
    AE1025 - TU1 Dijous 11:00 13:00 24-10-2019 24-10-2019
    AE1025 - TU1 Dijous 09:00 10:00 12-12-2019 12-12-2019
    EC1002 - PR6 Divendres 11:00 13:00 15-11-2019 20-12-2019
    EC1002 - PR8 Dimecres 11:00 13:00 13-11-2019 11-12-2019
    FC1002 - PR6 Divendres 11:00 13:00 15-11-2019 20-12-2019
    FC1002 - PR8 Dimecres 11:00 13:00 13-11-2019 11-12-2019
    TU0922 - LA2 Dimecres 09:00 11:00 11-09-2019 18-12-2019
    TU0922 - TE1 Dimecres 13:00 15:00 11-09-2019 20-11-2019

    Segon semestre


    Assignatura Dia Hora Inicial Hora Final Data Inicial Data Final
    AE1027 - LA2 Dimecres 11:01 11:59 13-05-2020 13-05-2020
    AE1027 - LA2 Dimecres 11:00 13:00 29-01-2020 06-05-2020
    CA0919 - PR1 Dimarts 13:00 15:00 28-01-2020 19-05-2020

    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    AE1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Administració d'Empreses
    AE1025 - Màrqueting Operatiu Grau en Administració d'Empreses
    AE1027 - Investigació de Mercats Grau en Administració d'Empreses
    AE1048 - Prácticas Externas Grado en Administración de Empresas
    AE1049 - Trabajo de Final de Grado Grado en Administración de Empresas
    CA0919 - Fonaments del Màrqueting Grau en Comunicació Audiovisual
    EC1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Economia
    FC1002 - Introducció a l'Administració d'Empreses (Empresa) Grau en Finances i Comptabilitat
    SAR006 - Màrqueting Internacional / International Marketing Màster Universitari en Llengua Anglesa per al Comerç Internacional / Master in English Language for International Trade
    SRB009 - Estratègia de Fidelització de Clients Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
    TU0922 - Investigació de Mercats Grau en Turisme
    TU0944 - Trabajo de Final de Grado Grado en Turismo

    Publicacions


    Publicacions periòdiques amb comitè de selecció


    Llibres


    • INNODOCT - 3rd International conference on innovation, documentation and teaching technologies
    • Fernando Garrigós- Simón, Sofía Estellés Miguel, Marta Peris-Ortiz, Carlos M. Dema Pérez, José Onofre Montesa-Andrés, Carlos Rueda Armengot, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. 2015. Edició. Docent. ISBN 97884+90483435. Universitat Politècnica de València. Ed. Universitat Politècnica de València.

    • INNODOCT/14 "Strategies for education in a new context"
    • Fernando J. Garrigós Simón, Marta Peris-Ortiz, Ignacio Gil Pechuán, Sofía Estellés Miguel, José Onofre Montesa Andrés, Carlos Rueda Armengot, Carlos Dema Pérez, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Teresa Barberá Ribera, Pilar Conesa García. 2014. Edició. Docent. ISBN 9788490482728. Universitat Politècnica de València. Ed. Universitat Politècnica de València.

    • INNODOCT /13 - "New changes in technology and innovation"
    • Fernando J. Garrigós Simón, Marta Peris Ortiz, Ignacio Gil Pechuán, Sofía Estellés Miguel, Carlos Manuel Dema Pérez, José Onofre Montesa Andrés, Pilar Conesa García, Mª Teresa Barberá RIbera, Carlos Rueda Armengol, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. 2013. Edició. Docent. ISBN 9788490480861. Universitat Politècnica de València. Ed. Universitat Politècnica de València.

    Capítols de llibre


    • Crowdsourcing in travel, tourism and hospitality
    • Fernando J. Garrigós Simón, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Silvia Sanz Blas, Javier Sánchez García. Advances in social media for travel, tourism and hospitality:New Perspectives, Practice and Cases. Londons (Regne Unit). Ed. Routledge. 2017. ISBN 9781472469205. Científic.

    • Information systems management in hotel chains
    • Fernando José Garrigós Simón, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Roberto Llorente. The routledge handbook of hotel chain management. New York. Ed. Routledge. 2016. ISBN 9781138805057. Científic.

    • From crowdsourcing to the use of masscapital. The common perspective of the success of apple, facebook, google, lego, tripAdvisor, and Zara
    • Fernando J. Garrigos-Simon, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. Advances in Crowdsourcing. London (Regne Unit). Ed. Springer. 2015. ISBN 9783319183404. Científic.

    • Development and evaluation of teamwork. Competence in the last year of industrial engineering
    • Teresa Barbera-RIbera, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Carlos M. Dema-Perez. Strategies for teaching in the XXI Century. Cambridge. Ed. Cambridge Scholars Publishing. 2015. ISBN 9781443877237. Docent.

    • A proposal for using lego serious play in education
    • Jose O. Montesa-Andres, Fernando J. Garrigós-Simón, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. Innovations and Teaching Technologies. London (Regne Unit). Ed. Springer. 2014. ISBN 9783319048246. Científic.

    • Two views for understanding how TQM fosters learning and value innovation: absorptive capabilities and action-base management
    • Tomas Gonzalez Cruz, Fernando J. Garrigos-Simon, Sonia Cruz Ros, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. Action-Based Quality Management - Strategy and Tools for Continuous Improvement. (756) (Suïssa). Ed. Springer. 2014. ISBN 9783319064529. Científic.

    • Crowdsourcing as a competitive advantage for new business models
    • Fernando J. Garrigos-Simon, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, José Luis Galdón-Salvador. Strategies in E-Business - Positioning and Social Networking in Online Markets. London (Regne Unit). Ed. Springer. 2014. ISBN 9781461481843. Científic.

    • The impact social networks in firm competitiveness
    • Fernando Jose Garrigos-Simon, Ignacio Gil-Pechuan, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. Competitiveness: Psychology, Production Impact and Global Trends. New York (Estats Units de l'Amèrica del Nord). Ed. Nova Science Publishers. 2012. ISBN 9781624174575. Científic.

    Ponències a congressos


    • La influencia de la experiencia de compra del consumidor en la generación de valor de marca del establecimiento en el comercio detallista
    • Valentín Gallart Camahort, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Luis Jose Callarisa Fiol, Javier Sánchez García. XXXI Congreso Internacional de Marketing (AEMARK 2019). Cáceres (Espanya). 11-09-2019. Científic. 2019. Ed. ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School). ISBN 9788417914189.

    • El inbound marketing y la gestión de experiencas del turista como factores clave en la fidelización a un destino turístico de interior
    • Luis Jose Callarisa Fiol, Rosa María Rodríguez Artola, Yeamduan Narangajavana Kaosiri. XX Congreso Internacional Conocimiento creatividad innovación hacia el turismo del futuro (AECIT 2018). Roquetas de Mar, Almería (Espanya). 21-11-2018. Científic. 2018.

    • The effects of travelling reason on social media providers and tourist expectations
    • Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Luis Jose Callarisa Fiol, Rosa María Rodríguez Artola, Miguel Angel Moliner Tena, Javier Sánchez García. XXIX Congreso Internacional de Marketing AEMARK 2017. Sevilla (Espanya). 06-09-2017. Científic. 2017. Ed. ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School). ISBN 9788417129347.

    • Influence of user-generated content through social media on tourist's expectations
    • Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Luis Jose Callarisa Fiol, Miguel Angel Moliner Tena, Rosa María Rodríguez Artola, Javier Sánchez García. XXVIII Congreso de Marketing AEMARK 2016. León (Espanya). 07-09-2016. Científic. 2016. Ed. ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School). ISBN 9788416701483.

    • Las expectativas generadas por los turistas en las redes sociales sobre el destino turístico
    • Luis Jose Callarisa Fiol, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Javier Sánchez García, Miguel Angel Moliner Tena, Rosa María Rodríguez Artola. XXVII Congreso de Marketing (AEMARK 2015). Pamplona (Espanya). 09-09-2015. Científic. 2015. Ed. ESIC Editorial (ESIC Business & Marketing School). ISBN 9788416462513.

    • Participation throuthout the crowd. The importance of crowdsourcing
    • Fernando.J Garrigos-Simon, Yeamduan Narangajavana Kaosiri, Teresa Barbera-Ribera, Sofia Estelles-Miguel. 6th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management - XVI Congreso de Ingeniería de Organización. Vigo (Espanya). 18-07-2012. Científic. 2012. Ed. Universidade de Vigo. ISBN 9788493864255.