María Pallarés Renau
Perfil personal
Ressenya Personal
Graduada en Publicitat i Relacions Públiques (2014) i doctora en Comunicació (2021) per la Universitat Jaume I, després d'obtenir el títol de Màster en Noves Tendències i Processos d'Innovació en Comunicació, en l'especialitat Direcció Estratègica de Comunicació (2015). Des de l’any 2016 és professora associada del Departament de Ciències de la Comunicació en aquesta universitat i la seua investigació aborda fonamentalment l'evolució dels principals actius intangibles, concretament la reputació corporativa (mètriques, rànquings i quadres de comandament).
Càrrecs
Grups d'investigació i Instituts
Docència
Assignatures amb docència
| Assignatures | Titulació |
|---|---|
| PU0932 - Trabajo de Final de Grado | Grado en Publicidad y Relaciones Públicas |
| PU2510 - Redacció Publicitària i Corporativa | Grau en Publicitat i Comunicació Corporativa (Pla de 2025) |
| SBY024 - Mètriques i Investigació en la Gestió d'Intangibles Corporatius | Màster Universitari en Innovació en Comunicació (Pla de 2025) |
| SBY025 - Treball de Final de Màster | Màster Universitari en Innovació en Comunicació (Pla de 2025) |