UJI

Informació personal

VALLET BELLMUNT, TERESA MARÍA
  • Professor/a Titular d'Universitat
  • Dep. d'Administració d'Empreses i Màrqueting - Comercialització i Investigació de Mercats
  • Representant CIT
  • Membre del Claustre
  • Membre del grup d'investigació AERT - Aliances Estratègiques, Xarxes i Territori
  • Membre de l'institut d'investigació INSTITUT INTERUNIVERSITARI DE DESENVOLUPAMENT LOCAL
  • JC1026DD - (964 728552)
  • vallet@uji.es
  • ORCID: 0000-0003-0477-0101
  • Ressenya Personal

    Teresa Vallet-Bellmunt és professora titular de màrqueting a la Universitat Jaume I de Castelló (Espanya), i membre de el Grup d'Investigació AERT (http://www.aert.uji.es/), del Grup d'Investigació CREVALOR (http: //crevalor.unizar.es/) i de l'Institut Interuniversitari de Desenvolupament Local (IDL) de la Universitat Jaume I.

    És llicenciada en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat de València, doctora en Administració i Direcció d'Empreses, Màster en Assessorament Tècnic de el Comerç per la Universitat de València (1987-1988) i Màster Executive en Direcció de Logística i de la Cadena de Subministrament (2017-2019) per la Universitat Camilo José Cela. També té el certificat CELOG (Candidate European Sènior Logistician), de l'ELA (European Logistics Association).

    Els seus camps de recerca són la gestió de la cadena de subministrament, la innovació, les xarxes, la creativitat, el màrqueting estratègic i l'aprenentatge cooperatiu. Ha publicat 40 articles en revistes nacionals i internacionals com: Supply Chain Management: An international Journal, Industrial Màrqueting Management, Business And Society Review, European Planning Studies, Entrepreneurship & Regional Development, Technology Analysis & Strategic Management, The International Review of Retail, Distribution and Consumer Research o International Journal of Retail & Distribution Management.

    Des de 1996 ha participat en 16 projectes competitius, sent la investigadora principal en dos d'ells (GV05 / 106; UJI-P1-1B2007-58). En aquest mateix període ha dirigit tres tesis doctorals (2008, 2009 i 2015). Té acreditats dos sexennis d'investigació.

    La seva activitat docent (1991-actualitat) s'ha centrat en el màrqueting estratègic, el Canal de Distribució i la logística, la majoria d'elles en graus d'Administració d'Empreses i en Màsters de Màrqueting. Dirigeix el Grup d'Innovació Educativa sobre aprenentatge cooperatiu GIETEAM (https://sites.google.com/uji.es/gieteam/gie-team).

    Finalment, pel que fa a les tasques de gestió, ha estat Directora de Departament d'Administració d'Empreses i Màrqueting de la Universitat Jaume I (2015-2019) i membre electe de el claustre de professors de la Universitat Jaume I durant 12 anys.

    Links


    Assignatures amb docència


    Assignatures Titulació
    AE1033 - Gestió de Canals de Distribució Grau en Administració d'Empreses
    SRB002 - Disseny del Màrqueting Operatiu en el Llançament d’un Nou Producte Màster Universitari en Màrqueting i Investigació de Mercats
    SRO005 - Anàlisi de l'Entorn Empresarial en Organitzacions Innovadores / Business Environment Analysis in Innovative Organizations Màster Universitari en Direcció d'Empreses / Master in Management