24/03/2023 | SASC

Dj. 25 de maig de 2023 – 19.30 h | Entrada lliure fins a completar l’aforament | Final de curs de l’Aula d’Arts Escèniques Carles Pons| Paranimf de la Universitat Jaume I

Data: Dijous 25 de maig de 2023
Hora: 19.30h
Preu:   Entrada lliure fins a completar l’aforament
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció: Erika Galmes
Disseny de llums, sonorització i suport tècnic: Manel Brancal, Natxo Torrat i Ignacio Ferrer
Intèrprets: Alba Figueredo, Álvaro Carrillo, Ana Capdevila, Carmina de Luís, Estela Morcillo, Isabel Beltrán, Laura Caldés, Maria Luisa Bautista, Miguel Ángel Guiral, Paz Palau, Toni Marín, Vicent Ros, Wendy Ble

«Caminante no hay camino, se hace camino al andar», sàvies paraules d’Antonio Machado que serveixen per descriure de manera magistral què és el camí de la vida. Cadascú de nosaltres configura el seu camí, la seua sendera, la seua història personal, plena d’encerts i errors, de moments feliços i glops amargs.

L’alumnat del taller de dansa ens convida a connectar amb la màgia, la sincronia i el fluir del camí mateix, ja que quan estem en moviment tot va canviant, tant el paisatge extern i com l’estat intern.

Aquesta mostra és una homenatge al caminar i al fluir de la vida, a la nostra i a la dels nostres, a les persones que ja no hi són i que van ajudar a dibuixar la nostra sendera i a les que vindran per caminar-lo al nostre costat.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals