Biblioteca de sons i sorolls Cicle EnRaonaMents (Teatre i imaginació)

03/05/2023 | SASC

Espai narratiu (escenografia): José Antonio Portillo
Durada: 45 minuts
Espectacle sense text

Una veritable biblioteca octogonal de fusta, artesanal, gemegaire, on cada objecte té el seu lloc i, per descomptat, té el seu so. Els i les visitants assisteixen a un relat on el veritablement important són les sensacions que produeixen cadascun dels sons.
Habitada per un personatge obsessionat pels sorolls i sons que durant anys ha anat recollint-ne d’aquí i d’allà, materials que, a primera vista, semblen inútils o inservibles, com una pedra, unes cordes, una caixa registradora, uns testos o una cafetera. Curiosament extreu de cadascun d’aquests un so únic i original que evoca la seua essència però que, sumat a molts altres, és capaç de crear harmonies i composicions musicals que atreuen el públic al seu particular món emocional.
Un espai quasi màgic, on qualsevol xicotet objecte de la vida real genera un so l’harmonia que acaba formant part de la nostra memòria.

Espectacle d'aforament reduït.

Reserves per a sessions escolars i visites a la instal·lació per correu a paranimfcultura@uji.es o per whatsapp al telèfon 607538128

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals