Veure’ns

Intèrprets: Àngel Fígols i Juli Disla

Col·labora el Paranimf de la Universitat Jaume I de Castelló
Espectacle en català.

Sembla que el món sempre se’ns mostra com una cosa hostil. Tendim a la ceguesa, a la negació de l’altre, a qui tenim davant; evitem, d’incomptables maneres, mirar el rostre que ens mira, per a no haver d’implicar-nos amb ell. Perdem així la possibilitat d’acollida, de reconeixement, de compassió (com a passió compartida), que evitaria la destrucció de l’altre, només per ser un altre.

En un escenari així, cal apel·lar a la reconstrucció d’una mirada, que òbriga la possibilitat d’una trobada recíproca, un reconeixement hospitalari, un concerniment mutu, solidari. Això és possible? Com? És bonic però… estem disposats?

Mirar i ser mirat i des d’aqueix reconeixement recíproc, trobar una manera d’estar, no a pesar de la diferència, sinó a partir d’aquesta. Potser així es puguen reconstruir els llaços trencats per tanta hostilitat.

Ací podria estar l’aposta.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals