Escolta’m XXX Mostra de Teatre Reclam

Autoria: Emili Chaqués

Direcció: Pep Sanchis

Direcció de moviment i coreografies: Toni Aparisi Sevilla

Interpretació: Aarón Sánchez Máñez, Bruno Tortosa Jorques, Clara Rozalén Heredia, Estefania Molina Cerdá, Eugènia Morera Juanto, Fran Pomares Hernández, Marta Gómez Téllez

Durada: 70 minuts

Espectacle en valencià

Alguna vegada has pensat que estàs de sobra en aquest món? Alguna vegada has necessitat ajuda i no sabies com demanar-la? Alguna vegada has estat incapaç d’explicar per què no estàs bé? Alguna vegada t’han dit que exageres tot el que et passa? Escolta’m intenta aprofundir en les malalties mentals tot fent èmfasi en el suïcidi per donar visibilitat a un problema que afecta un nombre considerable de persones. Un tema que, al llarg dels anys, s’ha tractat com a tabú per temor a crear un “efecte cridada” entre la població. (Emili Chaqués)

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals