Your Name - Kimi no na wa En pantalla gran: animatòpia - cine d’animació per a adults

13/12/2018 | SASC

Característiques

Japó. 2016. Color, BR.

Cicle

En pantalla gran: animatòpia - cine d’animació per a adults

VOSE. TP

Duració

106 min.

Seients numerats

no

Tipus

Data: Dissabte 23 i Diumenge 24 de febrer
Hora: 19.30h
Preu:  3 € – Tarifa reduïda: 2 €
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció i guió: Makoto Shinkai

Ha passat un mes des que un cometa que visita la Terra cada mil anys s’albirara des del Japó. Mitsuha és una estudiant que es lamenta de la seua vida en el camp amb la seua germana menuda, la seua iaia i son pare, un polític a qui mai veu. Detesta els pintorescos costums de la seua família i somnia amb el meravellós estil de vida dels habitants de Tòquio. Per la seua banda, Taki és un estudiant que viu a Tòquio, té un treball a temps parcial en un restaurant italià i necessita allunyar-se de la seua família. Una nit, Mitsuha somnia que és un xic de Tòquio i Taki somnia que és una xica que viu en el camp. Quin és el secret que s’oculta darrere dels somnis de dues persones que a pesar que no es coneixen de res sembla que es busquen desesperadament?

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals