Santos, viu! XXVI Mostra de teatre Reclam

23/11/2018 | SASC

Data: Divendres 23 de novembre
Preu:  Entrada amb reserva prèvia (*)
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Durada: 50 minuts

Carles Santos enguany hauria fet 78 anys i tots els seus amics i col·laboradors volem mantenir-lo viu entre nosaltres, volem que la seua música no deixe de sonar, que les seues accions no es deixen de fer i que els seus textos no es deixen de dir, per això aprofitem tots els moments de la nostra vida perquè continue entre nosaltres.

En aquests moments on tot passa tan de pressa, nosaltres persistim perquè les seues empremtes no s'esborren. És per això que, aprofitant el vincle de Santos amb la Universitat Jaume I, volem fer un petit espectacle amb els alumnes d'ací, Castelló. Potser alguns ja el coneixien i si no fóra així, serà una manera que la gent d'altres generacions el conega. Treballarem sobre textos seus, sobre la seua música i a través d'aquests dos llenguatges generarem una acció-espectacle amb música, lletra i moviment, tal com a ell li agradaria que continuàrem fent.

(*) Per reservar entrada contacteu per telèfon al 964 729 480 o al correu electrònic paranimfcultura@uji.es

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals