Avalanche XXVI Mostra de Teatre Reclam.

30/08/2018 | SASC

Apertura

Cicle

XXVI Mostra de Teatre Reclam.

Companyia

Dani Pannullo Dancetheatre Co.

Duració

60 minuts

Seients numerats

si

Tipus

Teatre
Data: Divendres 9 de novembre
Hora: 20h.
Preu: 10 € – Tarifa reduïda: 8€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Direcció general i coreografia: Dani Pannullo
Ballarins (B-boys): Alejandro Moya (b-boy Lilkuest), Julián Gómez (B-boy Hu-lee), Miguel Ballabriga (B-boy Zomas), Rubén Martín (B-boy Chino)
Football free-styler: Javier Sanz Aguilar
Violoncel: Luis Felipe Serrano (Martin Waschbär)
Durada: 60 minuts

Avalanche ens porta a un món de confrontacions dansaires. Pannullo, interessat en les noves formes d'esport urbà que floreixen avui en les ciutats, inclou en Avalanche una novíssima modalitat de control del moviment que se situa entre la pràctica de l'esport i un cert virtuosisme; trucs, creativitat i estil convertits en l'escenari en poesia, aquesta ‘forma més de dansa’, segons el seu director, que és el football free-style. Com ja va fer anteriorment amb b-boys, skaters, parkour, traceurs, beat-boxers, la companyia intenta elevar aquests llenguatges als escenaris cultes, buscant l'acceptació de noves audiències.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals