Dia Mundial de la Dansa 2018

04/04/2018 | SASC

Dansar, ballar, l’art de moure’ns

Com que el 29 d’abril se celebra el Dia Internacional de la Dansa en la programació d’aquest mes volem dedicar especial atenció a la dansa tant al Paranimf com al Menador i amb aquesta intenció hem programat tres peces de diferents estils.

El divendres 13 d’abril, al Paranimf de la Universitat Jaume I, a les 20 h, tindrem La maldición de los hombres Malboro, de la companyia Excéntrica Producciones, que ens dóna una visió particular de la masculinitat contemporània.

El diumenge 22 d’abril, en la programació del Menador, a la plaça de l’Hort dels Corders, a les 12 hores, podrem gaudir d’un espectacle per a tota la família, Rojo estándar,de la companyia Lanordika, una proposta per a carrer de circ i dansa.

El divendres 27 d’abril, al Paranimf de la Universitat Jaume I, a les 20 h, tindrem l’immens plaer de vore en directe el gran Cesc Gelabert que ens presenta Escrit en l’aire, que ens donarà a conèixer una de les figures més lúcides de l’escena francesa dels últims anys: l’escriptor, pintor i director Valère Novarina. Un espectacle en el qual es combina acció i pensament.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals