Ballem! XIV Mostra de Teatre Reclam.

01/09/2016 | SASC

Cicle

XIV Mostra de Teatre Reclam.

Companyia

IT Dansa Jove Companyia

Duració

10+15+35 minuts

Seients numerats

si

Tipus

Teatre

Data: Divendres 18 de novembre
Hora: 20h
Preu: 12€ – Tarifa reduïda: 10€
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I

Companyia: IT Dansa Jove Companyia
Direcció artística: Catherine Allard
Durada: 10+15+35 minuts, amb pausa de 15 minuts entre la segona i la tercera part

Wad Ras és el nom de la presó de dones de Barcelona; una microsocietat on els sons del flamenc estan presents. Parlem de la frustració, de la manca de llibertat, de la repressió, la por i la solitud, evocant situacions universals extrapolables a qualsevol realitat.

Amb Un ballo, Jirí Kylián va crear una peça com el fet de “ballar una música, res més”. La considera un exercici de musicalitat i sensibilitat entre una parella home-dona.

Minus 16 és una peça creada pel coreògraf israelià Ohad Naharin. Transcorre ràpidament per diversos estats d’ànim: de l’alegria a l’abatiment, de la intimitat a la diversió en grup..., es produeix així, una fusió entre ballarí i espectador, fet que produeix que la coreografia esdevinga propera i única en cada interpretació.

entrades

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals