Data: Dv. 14 de maig de 2021
Hora: 19 h
Lloc: Paranimf de la Universitat Jaume I
Direcció: Joan Comes
Disseny de llums: Manel Brancal, Natxo Torrat, Ignacio Ferrer
Intèrprets: Alba Ramón, Ester Gil, Isabel Beltrán, Laia Espinosa, Laura Caldés, María Luisa Bautista, Marina Ferrandis, Paula Lorenzino, Paz Palau, Pedro Martínez, Toni Marín, Vicky Salas
Ens trobem en la dècada dels anys 70. És una nit de forta pluja en un centre educatiu de Manchester. Una colla d’aspirants a humoristes preparen la seua última classe abans de debutar davant el públic en un xicotet local de la ciutat.
La seua professora, una reconeguda humorista que va deixar els escenaris anys enrere, els guia pels camins de la comèdia. I no tots els camins són iguals. Només els més ètics mereixen ser viscuts.
Però el racisme, el sexisme i els comportaments de supremacia, com si foren bèsties silencioses, sempre esperen la seua oportunitat. També en l’humor.