Photobook Club Castelló | «—Quisiera que siempre fuera así—dijo él. —Siempre es solo un momento—respondió ella.» de Laura Silleras

20/11/2024 | SASC
Compartir

Compartir

Linkedin
BlueSky
Facebook
Mastodon
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Dia i hora
Dimecres, 11 de desembre de 2024| 19h

Títol
Photobook Club Castelló | CABANYAL de Laura Silleras
Sessió #54

Cicle
Photobook Club Castelló

Lloc
Llotja del Cànem. C/ de Colom, 22. Castelló de la Plana.

Accés
Entrada lliure fins a completar aforament.

Descripció
Laura Silleras és llicenciada en Comunicació Audiovisual per la Universitat CEU San Pablo i màster en Fotografia Contemporània i Projectes Personals amb la beca Roberto Villagraz a l’escola EFTI. Actualment, és doctoranda en el Programa d’Art, Producció i Investigació en la Universitat Politècnica de València.

Laura Silleras ens parlarà del seu projecte «—Quisiera que siempre fuera así—dijo él. —Siempre es solo un momento—respondió ella.» que s’exposa actualment a la Llotja del Cànem, a més dels seus projectes fotogràfics en curs i el seu procés creatiu.

Activitat coordinada per Vicent Tena amb la col·laboració de l'Aula de Fotografia del Servei d'Activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I.

Photobook Club Castelló és un espai per a descobrir, redescobrir i gaudir de la fotografia mitjançant publicacions. Pots compartir el llibre que t'apassiona les nostres sessions.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals