Encontres Musicals: «Taller: l'ofici del músic, del compositor a l'intèrpret» a càrrec d'Alejandro Pelayo (Marlango) A càrrec d'Alejandro Pelayo (Marlango)

31/01/2020 | SASC
Compartir

Compartir

Facebook
X
Linkedin
Whatsapp
Gmail
Imprimir

Data: 1 de febrer de 2020
Hora: de 10.30 a 13.30 h 
Activitat: «Taller: l'ofici del músic, del compositor a l'intèrpret» a càrrec d'Alejandro Pelayo (Marlango)
Cicle: «Encontres musicals»
Lloc: Menador espai cultural. Plaça de l’Hort dels Corders, 4. Castelló de la Plana
Entitat:  Universitat Jaume I / Born! Music 
Inscripció: Entrada lliure amb Inscripció prèvia, fins al 31 de gener o quan es cobrisquen les places: 

Formulari: https://forms.gle/BZfxq4mxmnkuJ3Yd6

correu a: sasc@uji.es

telèfon: 964 72 88 96

Aforament reduït

 

Taller: L’ofici del músic, del compositor a l’intèrpret

Parlarem dels diferents estats pels quals passa una composició des de la seua concepció intel·lectual fins que la peça o cançó acaba sent interpretada en directe i com s’ha de gestionar cada part del procés.

 

Dirigit a persones que tenen alguna formació musical i que tenen aspiracions de compondre o interpretar música en un escenari o simplement la curiositat per conéixer com funciona el nostre treball.

 

Alejandro Pelayo

El músic càntabre conegut per la seua faceta de compositor, pianista i productor del grup Marlango porta tota la seua vida lligat a la composició. Va començar a estudiar piano des de molt xiquet i posteriorment va realitzar estudis superiors primer a Madrid i més tard en la prestigiosa escola novaiorquesa The Juilliard School.

Instal·lat a Madrid des de l’any 2000 inicia la seua formació en Composició i Direcció d’Orquestra, alhora que arranca la seua col·laboració amb l’actriu i cantant Leonor Watling amb qui ha publicat fins a la data sis discs amb el nom de Marlango.

En solitari, La herida invisible, un disc de piano minimalista de 2017 i el més recent La memoria de la nieve on el piano s’acompanya del violoncel i l’electrònica.

En paral·lel ha realitzat nombroses incursions com a compositor en el món de la publicitat, en el cine i el teatre. Seues són les bandes sonores de La curva de la felicidad, dirigida per Manuel Poirier, i Hablar, de Joaquín Oristrell.

Intente amb la música defensar un territori on sóc feliç i no permet que res ni ningú embrute aqueix lloc blanc on els meus fills juguen amb els meus pares i no hi ha el dolor ni la malaltia. Vaig al piano a amagar-me, a refugiar-me quan necessite recer o calor. Alejandro Pelayo

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals