Articles, capítols, comunicacions, etc.
12/06/2025 |
SASC
Compartir
-
Jové, G.; Traver, J. i Bonastra, Q. (2022) Un atles de material pedagògic i un museu pedagògic per a la innovació educativa. L'experiència del museu pedagògic de Castelló i del projecte -El museu és una escola- de la UDL. Educació i Història: Revista d'història de l'Educació, 39, 213-237. DOI: 10.2436/20.3009.01.279
-
Segarra, T.; Traver, J.; Moliner, O. (2023). Memoria de las escuelas de masías de Castellón. Un proyecto socioeducativo de participación comunitaria. En A. Vico i L. Vega (Ed.), La innovación en el ámbito educativos a través de las tecnologías y la atención a la diversidad (pp. 1103-1118). Dykinson S.L.
-
Martí, M. (2022) El museu pedagògic de Castelló. Una demanda dels mestres en el primer terç del segle XX. Educació i Història: Revista d'Història de l'Educació, 39, 239-259
-
Segarra-Arnau, T; Traver-Martí, J.A. & Lozano-Estivalis, M. (2025). Memoria crítica de la escuela rural. Recordar para transformar.
-
Traver-Martí, J.A.; Lapiedra-Ortega, M.; Segarra-Arnau, T (2024). El Laboratori Didàctic del Museu Pedagògic de Castelló
-
Traver, J.A.; Lapiedra, M.; Segarra, T. (2024). Museo pedagógico y archivo vivo. Una propuesta para la creación de un laboratorio didáctico en B. Martín (Dir.), Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio historico educativo. (pp. 961-974). Ediciones Universidad de Salamanca.
-
Segarra, T.; Traver, J.A. (2024). Una aproximació als espais de socialització a l'escola rural del segle XX. Les escoles de masos de Castelló en Garcia-Yeste, C.; Puente-Pérez; G. (Ed.), Espais educatius als espais de sociabilitat (segles XIX-XX). XXVI Jornades d'història de l'Educació (pp. 187-196). Publicacions URV.
-
Martí, M (2024) Bases de datos de docentes jubilados en B. Martín (Dir.), Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio historico educativo. (pp. 989-998). Ediciones Universidad de Salamanca.
-
Segarra, T.; Jové, G.: Traver, J.A. (2024). Museo en Red. El espacio rural como contexto territorials e histórico en la formación inicial de maestros en B. Martín (Dir.), Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio historico educativo. (pp. 975-988). Ediciones Universidad de Salamanca.
-
Jové, G.; Traver, J.A.; Segarra, T (2024). Museo "Trans". cuando lo pedagógico y educativo dialoga con lo artístico y cultural en B. Martín (Dir.), Modos de entender, pensar y sentir el patrimonio historico educativo. (pp. 1089-1102). Ediciones Universidad de Salamanca.
