El Vicerectorat de Cultura enllesteix la convocatòria per a sol·licitar les beques Enclau-Rural dirigides a TFG 2022-23 vinculats als municipis rurals.

23/01/2023 | SASC

El Vicerectorat de Cultura, Llengües i Societat de la Universitat Jaume I està enllestint la convocatòria que regirà la segona edició de les beques Enclau-Rural que estan dirigides a l'alumnat que realitze els seus Treballs de Final de Grau (TFG) vinculats a municipis del medi rural.

El projecte es va posar en marxa el passat curs acadèmic i està inclòs dins del programa Enclau-UJI. El seu objectiu és contribuir que l'estudiantat universitari fixe la seua mirada en la ruralitat a l'hora de plantejar la resolució de problemàtiques, l'anàlisi de situacions o la proposició de projectes en els seus treballs. Una de les finalitats d'aquesta iniciativa és afavorir que els TFG vinculats a la convocatòria tinguen com a repte millorar l'economia, generar ocupació i dissenyar projectes i iniciatives que ajuden a consolidar la població en l'àmbit rural.

Les beques es convocaran a través del Programa d'Extensió Universitària i tindran una dotació de 300 euros cadascuna, de les quals es podrà beneficiar qualsevol alumne o alumna de la Universitat Jaume I que es trobe matriculat o matriculada en un Treball Final de Grau, de qualsevol de les titulacions que ofereix l’UJI durant el curs 2021-2022, mitjançant matrícula ordinària.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals