Almedijar Vive inicia un nou projecte participatiu d’hort escolar

06/05/2021 | SASC

L’associació Almedijar Vive, a través de la seua comissió d’educació continua treballant per la transformació de l’escola en un ens participatiu i inclosa en l’entorn. L’últim repte posat en marxa ha sigut la creació d’un hort escolar on xiquets, xiquetes, mares, pares i veïnat de la localitat han col·laborat en una jornada de plantació. En concret, s’han plantat tomates, patates, bajoques, raves i maduixes.

La jornada també ha servit per plantejar més activitats al voltant de l’hort, així com nous reptes que contribuiran a la transformació de l’escola i la consolidació de la comunitat educativa.

Heterotopia, a través de la realització d’un projecte de participació ciutadana per a revertir el despoblament de la mà del Programa d’Extensió Universitària de l’UJI, és l’encarregada de l’acompanyament tècnic a l’associació formada per veïns i veïnes que continuen treballant per a revitalitzar el seu municipi.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals