¡Patrimonio eres tú! viatja a Teresa per conèixer els seus projectes sobre patrimoni cultural PEU - UJI

08/10/2021 | SASC

Teresa acull el pròxim dia 16 d'octubre la trobada del grup '¡Patrimonio eres tú!' en la qual es presentaran els projectes posats en marxa pels col·lectius de la localitat de l'Alto Palancia. Aquesta és la 4ª reunió de la xarxa ha organitzat durant 2021 i que compta amb el suport i la col·laboració del Grup d'Acció Local Castellón Sur 14-20 i del Programa d'Extensió Universitària-PEU de la Universitat Jaume I i l'acompanyament tècnic d'ARAE Patrimonio i Restauración.

La iniciativa es dirigeix a les associacions, grups i persones interessades en el patrimoni cultural de les 17 poblacions que constitueixen el GAL Castellón Sur i té com a objectiu el definir una xarxa de persones amb inquietuds, projectes i idees com a punt de partida per a desenvolupar intercanvis d'experiències i pràctiques.

La jornada que tindrà lloc al municipi de Teresa està inclosa en les activitats seleccionades pel Consell d'Europa com a destacables en les Jornades Europees del Patrimoni.

PROGRAMA DE LA JORNADA
10h. Benvinguda a la plaça de l'Església en Teresa
10.15h. Trobada dels participants en el Saló de Plens de l'Ajuntament. Taller participatiu “el patrimoni que volem”
12.30: Visita / Presentació dels projectes de Teresa: grup de teatre i el festival d'Arts escèniques “In Teresa”, la Festa de l'aigua de San Isidro i la rehabilitació de les trinxeres de la línia XYZ
13.30h: Clausura de la jornada i anunci de la pròxima trobada.
14,30h. Menjar en Teresa (opcional)

Inscripcions
Si voleu participar en aquesta Trobada, envieu-nos un correu a ansabate@uji.es indicant el nom i cognoms de les persones que acudiran.
Per a la inscripció al menjar, serà necessari realitzar-ho abans del 13 d'octubre. En cas d'alguna intolerància/al·lèrgia, comunique'ns-ho a l'organització abans d'aquesta data.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals