Les Trobades Perifèriques s'obren a Europa amb la cerca de projectes culturals en comú UJI- encultura | PEU

29/07/2021 | SASC

Dates de l'event

23/07/2021

31/10/2021

Des de 2019, l'associació Europimpulse Network, la cooperativa Canopia i el Programa d'Extensió Universitària - PEU de la Universitat Jaume I vénen promovent el programa "Trobades perifèriques" amb l'objectiu de trencar l'aïllament dels agents locals, generant moments i espais de trobada per a fomentar les interaccions, l'aprenentatge entre parells, l'intercanvi d'experiències i recursos, així com la col·laboració entre iniciatives de dinamització rural.

Les Trobades Perifèriques parteixen de la importància de fomentar el treball en xarxa per al suport mutu, el desenvolupament de sinergies entre actors i actrius, la dinamització d'iniciatives locals i el disseny de respostes col·lectives a problemes territorials compartits.

Amb l'objectiu de consolidar la xarxa impulsada des de 2019, les Trobades Perifèriques organitzen tota una sèrie d'activitats que tindran lloc entre el mes de juliol i octubre. Aquestes activitats compten amb el suport econòmic de la Diputació de Castelló i del programa Erasmus+ de la Unió Europea:

1. Cicle de formació en línia i presencial sobre la co-construcció d'un projecte territorial comú: projectes europeus per a l'emprenedoria rural i la lluita contra la despoblació (primera sessió: divendres 23 de juliol)
2. Intercanvi entre experiències dutes a terme en els nostres territoris i iniciatives de dinamització rural desenvolupades en altres països europeus.

Si formes part d'un projecte o iniciativa de dinamització territorial en el marc del Programa d'Extensió Universitària i t'interessa generar sinergies amb altres col·lectius, pots inscriure't en el següent enllaç (fins al 12 de juliol):

Més informació sobre les Trobades Perifèriques: http://europimpulse.com/index/encuentrosperifericos-redes-rurales-para-el-arte-la-cultura-y-la-juventud/

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals