2021 | El PEU i el GAL Maestrat – Plana Alta treballen en la creació de beques per a la realització de Treballs Finals de Grau en l’àmbit rural de Castelló

11/11/2021 | SASC

El Programa d’Extensió Universitària (PEU)  del Servei d’Activitat Socioculturals de l’UJI i el Grup d'Acció Local (GAL) Maestrat – Plana Alta s’han reunit amb professorat que coordina els Treballs Finals de Grau (TFG) de la Universitat Jaume I amb la finalitat de presentar-los una convocatòria de 13 beques per a la realització de TFG en l’àmbit rural de Castelló per al pròxim curs.

El PEU i el GAL Maestrat- Plana Alta, han impulsat aquesta iniciativa amb la finalitat de contribuir a fixar la mirada de l’estudiantat a encaminar els seus projectes de final de Grau en la resolució de problemàtiques, l'anàlisi de situacions o la proposició de projectes en la ruralitat de Castelló.

La presentació oficial d’aquesta convocatòria de beques es realitzarà durant la segona meitat del pròxim mes de juliol. En concret, es presentaran oficialment les bases definitives i es farà públic el calendari per a la recepció de candidatures.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals