01/04/2020 | SASC

L’equip del Programa d'Extensió Universitària del Servei d’Activitats Socioculturals de l’UJI volem transmetre-vos tots els nostres ànims i força per l’actual situació d’emergència sanitària i conseqüent confinament en les nostres cases.

Nosaltres #ensquedemacasa seguint les directrius que marca el govern per l’Estat d’Alarma, però durant aquest període continuem treballant amb vosaltres perquè tots els nostres projectes conjunts continuen endavant i eixir més reforçats i conscients d’aquesta situació.

A més vos continuarem atenent als correus electrònics peu-uji@uji.es i comunicacio-peu@uji.es. I també podeu dirigir-vos personalment a la persona de l’equip amb que necessiteu parlar:

-       Albert López Monfort - amonfort@uji.es

-       Amelia Poles Arrandis - poles@uji.es

-       María Cervera Soler - dcervera@uji.es

-       Ángel Portolés Górriz - aportole@uji.es

-       Anna Ribés Beltrán - anribes@uji.es

I fins al moment que ens tornem a trobar, teniu disponibles els nostres recursos digitals en els següents enllaços:

L'equip del PEU #ensquedemacasa

La Suelta del agua (Teresa)

La Solta de l'aigua el dia de San Isidro en Teresa. El documental recull la Solta de l'aigua procedent de la séquia de la Devesa, quan al seu pas per la part alta del poble s'obrin les trapes i es banyen durant tot el dia els carrers del nucli urbà de Teresa. Aquest documental va arribar encertadament en un moment en què la història completa de la festa es perdia. Quan començaven a faltar aquelles persones que recordaven una mica del que comptaven els seus pares i avis.

Projecte Script_

Script_ és el títol de la proposta dissenyada per l'artista Rosa Serna Lapiedra per tal de deixar constància de la tasca desenvolupada pel PEU, durant els últims vint anys, a les comarques de Castelló. Aquest Script_ pretén ser una estructura interactiva i participativa en la qual els participants del PEU seran els i les protagonistes d’un projecte d’Art Comunitari que vol contribuir a teixir xarxes de sociabilitat al nostre territori.

Al voltant dels XX anys de PEU

El Programa d’Extensió Universitària (PEU) de la Universitat Jaume I celebra els seus primers vint anys amb un documental que arreplega les paraules i reflexions d’alguns dels seus i les seues protagonistes. Reflexionen sobre el treball fet incorporant el coneixement generat per tots els agents que participen en el programa, reforçant els vincles que ens uneixen amb el territori.

Taller de pensament complex

Enregistrament del taller sobre pensament complex impartit pel professor Francisco Marco a través del Seminari Garbell del Programa d'Extensió Universitària.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals