Curs de formació tècnica de ràdio en Vilafranca

16/06/2020 | SASC

Aquest curs serà la segona acció formativa en iniciació a la ràdio que es duu a terme a Vilafranca. L'acció pretén formar als veïns i veïnes interessades a realitzar algun programa de ràdio ja que s'emmarca en el projecte d'obertura d'una emissora de ràdio local que formarà part de Xarxa de Ràdios Vives, un projecte de participació ciutadana i del qual formen part altres municipis, com Benlloch i pròximament Atzeneta del Maestrat. Des del Programa d'Extensió Universitària PEU UJI es recolza aquest projecte com universitat membre de la xarxa Vives d'Universitats, ja que les universitats compten amb equipaments tècnics molt complets i a més poden facilitar a les ràdios locals la connexió a la seua emissió per garantir la continuïtat en la programació.

El curso es realitzarà en els espais de la Mancomunitat Comarcal Els Ports durant els dies 30 de juny, 2, 7 i 9 de juliol en horari de 18 a 20h. Estarà impartit pel tècnic Sergio Altaba i es tractaran temes com realització i producció de programes de ràdio, l'ús dels aparells d'estudi i inciciació al software.

El cost del curs és de 10€ i per a inscriure's s'ha d'emplenar el aquest formulari.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals