11/12/2018 | SASC

Recurs d'imatge LaDiscontinua index

I Trobada de festivals i esdeveniments culturals

L'1 de desembre a les 9.15 h al Menador espai cultural

Recurs d'imatge NovaRuralitat index

2018 | Les III Jornades de la Nova Ruralitat consoliden un fòrum d’anàlisi entorn el territori rural

L’Ajuntament de Benlloc i la Universitat Jaume I organitzen per als dies 14 i 15 de desembre de 2018 la tercera edició de les Jornades de la Nova Ruralitat, consolidades ja com un fòrum de pensament a partir de la diagnosi i l’acció entorn de la ruralitat.

Recurs d'imatge CIEP4 index

El PEU participa en el VI Congrés Internacional d’Educació Patrimonial a Madrid

El projecte Patrimoni del PEU estarà al Museu Arqueològic Nacional de Madrid els dies 14, 15 i 16 de novembre.

El PEU participa en les III Jornades de museus i col·leccions museogràfiques de la Comunitat Valenciana MuseuObert index

Els dies 28 i 29 de setembre a les localitats d’Aras de los Olmos i Chelva.

Recurs d'imatge tcivilanova2018 index

El PEU analitzarà els reptes del Festival d’Arts de Vilanova d’Alcolea - FAVA 365

Els pròxims dies 9, 10 i 11 de novembre el Programa d’Extensió Universitària (PEU) celebra la segona edició del TCI (Taller Col·laboratiu Interdisciplinari) a Vilanova d’Alcolea.

Recurs d'imatge pedagogies-nomades index

«Pedagogías nómadas en acción»

Els col·laboradors del Programa d’Extensió Universitària Paco Marco i Tomàs Segarra hanparticipat en el II Congrés Internacional «Tendencias de investigación e intervención educativa en el siglo XXI».

Recurs d'imatge PatrimoniCordova index

El PEU- UJI participa en un simposi internacional de patrimoni

El projecte Patrimoni del Programa d’Extensió Universitària (PEU) de l’UJI ha participat a Còrdova els dies 12, 13 i 14 de desembre, en el simposi internacional «Patrimoni com a bé comú» en el marc de l’Any Europeu del Patrimoni Cultural.

Recurs d'imatge ConvocatoriaResumsMV11 index

El PEU amplia la convocatòria de «Memòria Viva» fins a l'11 de gener

El PEU continua el procés de construcció de «Memòria Viva» 11, la revista anual del projecte Patrimoni, amb la convocatòria general de resums.

Recurs d'imatge costurjornadapedra index

El PEU col·labora en la II Jornada sobre patrimoni “Tota pedra fa paret” a Costur

El Programa d’Extensió Universitària (PEU) de l’UJI col·labora en l’organització de la segona edició de la jornada sobre patrimoni “Tota pedra fa paret” que se celebrarà a Costur el dissabte dia 20 d’octubre.

Recurs d'imatge novaruralitatagenda index

L’Ajuntament de Benlloc i la Universitat Jaume I organitzen per als dies 14 i 15 de desembre la tercera edició de les Jornades de la Nova Ruralitat.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals