El PEU inicia el grup de millora PEU-Acompanyament

17/12/2020 | SASC

Gmail

El Programa d’Extensió Universitària inicia un espai de trobada de caràcter estable i periòdic que té la finalitat de reunir les persones que estan participant en processos d'acompanyament tècnic en el marc del PEU de la Universitat Jaume I, el Grup de millora PEU-Acompanyament.

L’objectiu fonamental és definir col·laboracions i intercanvis que reforcen els processos actius d'acompanyament. Al mateix temps, es busca un espai per consensuar de forma participativa el model d'acompanyament del PEU, reflexionar sobre els valors i característiques i proposar accions i continguts per a la seua millora i desenvolupament en relació amb els grups, col·lectius i persones amb les quals es treballa.

En esta línea s’ha plantejat també que el nou grup de millora servisca per conéixer qué ocorre en el territori, compartir experiències reals i buscar transversalitat per plantejar un espai comú per interactuar de forma dinamitzada.

Actualment, el model d’acompanyament del PEU respon a la demanda del territori perquè la universitat forme part dels seus processos aportant la seua experiència. En els més de 20 anys de desenvolupament, el model d'acompanyament del PEU s'ha anat adaptant a les necessitats dels projectes que s'han realitzat en el marc del PEU. Aquest model es basa en la implicació en el procés per part de la persona que acompanya el projecte en representació del PEU.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals