ETHNA System | Conferència Final: Ètica, Innovació i Cerca Responsables en Pràctica MENADOR espai cultural

13/06/2023 | SASC

15 i 16 de Juny de 2023

Horaris
De 9 a 13 h i de 15 a 16.30 h

Títol

Lloc
Sala de Conferències de MENADOR espai cultural, Universitat Jaume I de Castelló i en streaming

Descripció
L'ETHNA System Project ja està treballant en la Conferència Final en la qual es presentaran els resultats de la Cerca i Innovació Governance Sistema Ètic dissenyem i va implementar tot al llarg del tres últims anys.
Durant la conferència també debatrem sobre els reptes futurs per a avançar en la consolidació d'una Ciència Responsable i Oberta.
El Programa de Conferència Final i forma d'inscripció estrán disponibles pròximament

Pròximament

Final conference 2023 - ETHNA System

Recurs d'imatge conferencia-final-ethna index

Conferència final ETHNA System

El Menador espai cultural de Castelló ha acollit la conferència final del Projecte europeu ETHNA System, liderat per la Universitat Jaume I, i en la qual s'han presentat els resultats del seu treball de desenvolupament del Sistema ETHNA de Governança Ètica d'Investigació i Innovació, implementat en institucions sòcies i col·laboradores.

ETHNA System Veure'n més

ETHNA System. Final Conference: 15-6-23. Morning