26/07/2021 | SASC

Informació general i matrícula

Els cursos estan destinats als membres de la comunitat universitària (personal docent i investigador, personal d’administració i serveis i estudiantat) i a qualsevol persona major de 16 anys interessada en la matèria dels cursos. L’admissió als cursos es fa per ordre d’inscripció fins al nombre màxim d’alumnat previst i respectant els requisits que es puguen establir de manera particular per a cada curs. El mínim de persones matriculades perquè el curs es realitze és el 51% de les places oferides, amb un mínim de 7 persones.

Les dades subministrades seran objecte de tractament automatitzat i incorporades al fitxer corresponent del qual és responsable la Universitat Jaume I de Castelló. La finalitat del tractament serà únicament de control i de gestió de les activitats del SASC, difusió d’informació referent a activitats socioculturals, estudis i enquestes d’opinió i altres finalitats derivades de l’activitat de la Universitat. Les persones interessades poden exercir els seus drets davant el Servei d’Activitats Socioculturals de la Universitat Jaume I, av. Sos Baynat, s/n, 12071 Castelló de la Plana, adreça electrònica: sasc@uji.es

Matrícula

Per als cursos i tallers de les aules, el termini general de matrícula s’obri el 1 de setembre de 2021, a les 10 hores, i fins el dia indicat en cada taller i curs, o quan es cobrisquen les places.

Per als monogràfics que es programen durant el curs acadèmic l’inici de la matrícula s’anuncia al web http://www.uji.es/cultura/

La matrícula es pot fer únicament per Internet, als enllaços directes que figuren en cada taller o en la pàgina: http://inscripcio.uji.es.

Si no es té accés, es pot contactar amb el Servei d’Activitats Socioculturals (SASC) per rebre assistència.

En la inscripció és molt important introduir el nom, cognoms i número d’identificació que figuren al document d’identificació. En aqueix moment es veurà si s'està admès o admesa al curs o queda en llista d’espera.

La matrícula no es considera efectiva fins que s’acredite el pagament amb targeta bancària, de crèdit o dèbit. Si no es realitza el pagament abans de 72 hores es perd la reserva de plaça.

Si hi ha baixes abans de l’inici dels cursos, es contactarà per correu electrònic amb les persones en llista d’espera seguint estrictament l’ordre d’inscripció i disposaran de 24 hores per a realitzar el pagament amb targeta bancària.

S’ha de realitzar una inscripció per a cada curs i s’ha de tramitar un pagament per cada curs matriculat.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals