Photobook Club Castelló | «ONE OF YOURS» de Daniel Mayrit Llotja del Cànem

Activitat: Photobook Club Castelló
Títol: One of yours
Autor: Daniel Mayrit
Lloc: Llotja del Cànem (C/ de Colom, 22. Castelló de la Plana)
Hora: 19.00 h
Entitat: Universitat Jaume I
Entrada lliure fins a completar l’aforament

One of yours, un projecte multidisciplinari de l’artista madrileny Daniel Mayrit que utilitza principalment la imatge fotogràfica i el vídeo amb l’objectiu d’analitzar, qüestionar i posar en evidència l’artificialitat de les estratègies visuals manipulatives que utilitza el populisme polític en la seua posada en escena comunicativa i discursiva.

El projecte naix l’any 2020, data de la derrota de Donald Trump en les eleccions dels Estats Units enfront de Joe Biden, «per a omplir el buit existent en les arts visuals pel que fa a un estudi cultural, artístic i semiòtic de les estratègies visuals utilitzades per partits i candidats de tall populista», explica l’autor.

One of yours correspon al Quadern de la Kursala núm. 87. Ha rebut el suport del Vicerectorat de Cultura, Servei d’Extensió Universitària, de la Universitat de Cadis, sota el comissariat de Jesús Micó.

Daniel Mayrit va nàixer a Madrid el 1985. Llicenciat primer en Comunicació Audiovisual per la Universitat Complutense de Madrid, ha viscut durant dos anys a Copenhaguen (Dinamarca) i ha estudiat en la Universitat de Copenhagen. Després d’aquesta estada fa el salt a Londres, on es gradua en fotografia per la Universitat de Westminster i torna a Espanya en guanyar la beca Roberto Villagraz per a cursar el màster internacional de Fotografia a l’Escola EFTI (Madrid). En els últims anys, diversos dels seus projectes s’han pogut veure a Espanya en diferents edicions del festival PhotoEspaña.

Informació proporcionada per: Servei d'Activitats Socioculturals