UJI

Docència híbrida

Última modificació: 25/09/2020 |

Davant la situació excepcional generada per les mesures de contenció de l’expansió del coronavirus SARS-CoV-2, causant de la malaltia COVID-19 i les restriccions que comporta sobre el desenvolupament ordinari de l’activitat universitària, la Universitat Jaume I ha dissenyat una sèrie de recursos i instruccions per al desenvolupament de la docència híbrida o semipresencial a l'UJI

Tot aquest material ha estat elaborat en coordinació pel CENT, el Servei d'Informàtica, la UADTI, i la OIATI de l'UJI.

 

Informació bàsica

 

Sessions de resolució de dubtes tècnics

S'han programat unes sessions presencials per a resoldre dubtes tècnics sobre l'ús de l'equipament multimèdia de les aules. Per a garantir la distància prevista en els protocols sanitaris t’has d’inscriure a les sessions a través d'aquest formulari abans del dijous 17 de setembre. 

  • FCS. Aula MD1210AA. Dijous 17 de setemebre, a les 12.00h.
  • FCHS. Aula HA1008AA. Dilluns 21 de setembre, a les 12.00 h.
  • FCJE. Aula JB1102AA.  Dimarts 22 de setembre, a les 12.00 h.
  • ESTCE. Aula TD2106AA. Dimecres 23 de setembre, a les 12.00 h. 

 

Altres recursos d'interés

 

Incidències tècniques

Si tens problemes tècnics amb l’equipament informàtic o audiovisual de l’aula (ordinador, projector, càmera, connexions, etc.) pots contactar per telèfon o correu electrònic amb el personal de suport del centre, o bé amb el CAU. Et preguem que notifiques per aquestes vies tots els problemes tècnics que tingues, a fi d’intentar resoldre’ls tan prompte com siga possible.