Inici del segon semestre

04/02/2021 | SCP

Benvolguda comunitat universitària,

Avui comencem el segon semestre de curs i ho fem en un context incert per l’evolució de la pandèmia, que ens ha obligat a reduir la presencialitat més del que ens hauria agradat. Aquest acord, compartit amb la resta d’universitats públiques valencianes, s’ha pres per a limitar la mobilitat més elevada pròpia del període lectiu i contribuir al compliment de les restriccions adoptades per la Generalitat per a combatre l’expansió de la covid-19.

En col·laboració amb els centres, s’ha treballat per a garantir la màxima qualitat docent i us agraïsc, una vegada més, la resposta i la comprensió davant una mesura que suposa un esforç addicional en la planificació acadèmica i repercuteix en el dia a dia de l’estudiantat. Paral·lelament, també s’ha flexibilitzat la presencialitat al campus del personal d’administració i serveis, amb la reorganització que això suposa.

Soc ben conscient que, a la preocupació per les dades de contagi, se suma el cansament psicològic i l’impacte emocional per una situació que, des de fa ja quasi un any, ha canviat la nostra vida. Per això, vull traslladar-vos tot el meu suport i ànims per a seguir endavant, amb el convenciment que la responsabilitat individual i social contribuiran a superar aquests difícils temps que ens ha tocat viure.

Espere que tan prompte com siga possible puguem activar el Pla d’adaptació de la docència per al segon semestre i recuperar una major presencialitat al campus, tan enriquidora per a l’experiència universitària, especialment de l’estudiantat.

Aprofite per a desitjar-vos que estigueu bé i una ràpida recuperació per a les persones que esteu patint la malaltia.

Ben cordialment,

Eva Alcón