Continuïtat i actualització de les mesures contra el coronavirus

26/01/2021 | SCP

Benvolgut company,
Benvolguda companya,

Us informem que les rectores i els rectors de les universitats públiques valencianes s'han reunit avui amb les conselleres d'Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital i de Sanitat Universal i Salut Pública i han acordat continuar amb els protocols i plans de contingència previstos a cada universitat, que en el cas de l'UJI estan recollits en www.uji.es/coronavirus

Davant el retorn a l'activitat acadèmica,s'han intensificat la coordinació i les mesures de seguiment i vigilància per part del personal tècnic de la Universitat, i cal que tothom continue amb la mateixa responsabilitat i prudència que fins ara ha demostrat la comunitat universitària.

És important recordar que les persones amb simptomatologia no poden accedir al campus i han de comunicar aquesta situació per les vies oficials establertes: www.uji.es/coronavirus/casos en el cas de l'estudiantat i mitjançant un correu a vigilasalut@uji.es en el cas del PDI i el PAS.

La normativa sanitària contempla com a justificats els desplaçaments per classes o exàmens. L'estudiantat pot obtenir el certificat per a acreditar aquests desplaçaments a través de la web: iglu / totes les seccions / acadèmica / grau, màster... / certificat de matrícula en estudis UJI Per la seua banda, el PDI i el PAS pot demanar-lo a través de la ruta: iglu/ recursos humans/expedient laboral/sol·licitud certificats oficials/

Així mateix, i d'acord a les mesures decretades per Sanitat, els serveis de cafeteria de l'UJI, del restaurant àgora i del Jardí dels Sentits conclouran, com a màxim, a les 17h amb una ocupació màxima de 4 persones per taula o agrupacions de taula. Aquestes restriccions duraran, com a mínim, fins el 31 de gener de 2021.

Davant la situació de la pandèmia, tots els plans de contingència es revisaran de manera continua i s'actualitzaran si la situació així ho requereix, la qual cosa se comunicarà oportunament.

Ben cordialment,

Vicent Cervera