Visualitzar en la web
Número CXXX. 4/06/2019
Recurs d'imatge

Comencen les obres de la segona fase de la Facultat de Ciències de la Salut a l’UJI

En un primer lot, adjudicat a l’empresa BECSA, es construirà l’estructura dels mòduls MD2 i MI2 que estaran destinats a la docència i la investigació, respectivament.

Diplutació de Castelló  - Patrocinador estratègic
Recurs d'imatge

L'UJI aferma el seu lideratge en recerca segons el rànquing CYD

La Universitat Jaume I ha aconseguit la qualificació d'alt rendiment en l'àmbit de la recerca en el Rànquing CYD 2019 realitzat per la Fundación Conocimiento y Desarrollo.

Els premis Nobel Joachim Frank i Sheldon Glashow visiten l'UJI

Joachim Frank, premi Nobel de Química 2017, i Sheldon Glashow, premi Nobel de Física 1979, han visitat la Universitat Jaume I per a mantenir sengles col·loquis amb personal investigador i alumnat.

Recurs d'imatge

Més de dos mil alumnes inicien a l'UJI les proves d'accés

Estudiantat de la província de Castelló ha iniciat a l’UJI les proves d’accés a la universitat que es realitzen fins dijous 6 de juny.

Universitat d'Estiu 2019

Altres notícies

Recurs d'imatge

L’UJI, cinquena universitat en producció científica d’arquitectura

La Universitat Jaume I se situa en cinquè lloc en l’àmbit estatal segons l’Observatori de Producció Científica d’Arquitectura Tècnica d’Espanya.

L’UJI lliura els premis de les Olimpíades Acadèmiques 2019

La Universitat Jaume I ha celebrat l’acte de lliurament dels premis de les Olimpíades Acadèmiques 2019 amb l'entrega d'un total de 66 distincions.