Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Número VIII. 15/07/2013
Claustre

El Claustre de l’UJI rebutja l'«informe Wert» sobre el futur de la Universitat

El Claustre de la Universitat Jaume I, reunit en sessió ordinària el 9 de juliol, ha rebutjat de manera contundent, amb 52 vots en contra i dos abstencions, l'«informe Wert».

Màsters i Postgraus
FCS

L’UJI estalvia prop de mig milió d’euros en les obres de la FCS

La Universitat Jaume I ha adjudicat les obres del primer mòdul de la Facultat de Ciències de la Salut corresponent al denominat edifici d’investigació (MI1) a l’empresa BECSA, S. A. U. i Electrotecnia Monrabal, S.L.

Toma possesió José Luis Breva

Breva pren possessió com a president del Consell Social

El rector de l'UJI, Vicent Climent, i la consellera d'Educació de la Generalitat Valenciana, María José Catalá, van presidir el 10 de juliol l'acte de presa de possessió de José Luis Breva Ferrer com a nou president del Consell Social de l'UJI.

Obert de Pàdel i Tennis 2013

Palma-Rodenas guanyen l’Obert de pàdel UJI-SAUJI 2013

La parella Palma-Rodenas, que partia com a favorita i cap de sèrie en categoria masculina, ha sigut la guanyadora d’aquesta edició en imposar-se a Amat-Espinosa, caps de sèrie número dos.

Cursos d'Estiu UJI

Altres notícies

José Adolfo de Azcárraga

De Azcárraga: «No hi ha universitats globalment excel·lents a Espanya»

El membre de la comissió d'experts de l'informe elaborat pel Ministeri va defensar les mesures proposades en el text.

Grupos investigación UJI

L'UJI té 11 grups d’investigació en el programa Prometeu

La Generalitat Valenciana ha distingit com a grups d’excel·lència tres grups més de la Universitat Jaume I.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions