Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Visualitzar en la web
Número VII. 1/07/2013
Mapa titulacions

La Universitat Jaume I mantindrà tots els seus estudis amb el nou mapa de titulacions

L'UJI mantindrà els 31 graus actuals i continuarà amb el catàleg de 41 màsters oficials davant els criteris acordats per les cinc universitats valencianes i la Generalitat Valenciana.

Hem Tornat. Campanya abonaments Villarreal CF
Taula redona «Construint junts la universitat del futur»

Més llibertat per a la universitat, però amb control

La sala de juntes del Rectorat va acollir la taula redona «Construint junts la universitat del futur», on representants socials van abordar aspectes de l'«informe Wert» com ara el finançament públic i els plans d'estudis.

La Jaume I amplia a set els terminis per a pagar la matrícula

El Consell de Govern ha aprovat l’ampliació dels terminis per al pagament de la matrícula del curs 2013/2014, que passen de quatre a set terminis. L’estudiantat tindrà l’opció de pagar les taxes fraccionades entre els mesos d’octubre i abril.

Beques NETEC

L’UJI lliura les beques NETEC a 16 estudiants

Les beques NETEC són una iniciativa d'INCREA i els quatre centres de l'UJI per a impulsar l'emprenedoria i les empreses derivades.

Beques Òptica Universitària

Altres notícies

Rafael Benavent y José Luis Breva

La Generalitat nomena José Luis Breva president del Consell Social

José Luis Breva Ferrer subtituirà Rafael Benavent com a president del Consell Social de la Universitat Jaume I.

Vicent Moliner,  Sergio Martí y José Javier Ruiz, del grupo de Bioquímica Computacional

Dibuixen el «mapa cartogràfic» dels enzims en les reaccions químiques

L'avanç obtingut per investigadors de l’UJI i la UV millorarà l'eficiència en el disseny de medicines i de biocatalitzadors.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions