Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Número VI. 17/06/2013
Programa PAD

El Programa d’Atenció a la Diversitat dóna suport a 235 estudiants a l'UJI

La Universitat treballa per millorar l’experiència universitària d’estudiants amb necessitats educatives específiques mitjançant la sensibilització i la implementació de pràctiques inclusives.

Ciència TV
Publicació rànquings

Vicent Climent: «Rànquings sí, però variats i plurals»

La Llotja del Cànem va acollir la presentació del llibre «Los rankings universitarios, mitos y realidades», editat pel rector de l'UJI, Vicent Climent; el rector honorari, Francesc Michavila, i María Ripollés, subdirectora de la Càtedra INCREA.

Destacada 2

Santander-CRUE-CEPYME atorga 81 beques de pràctiques

Banco Santander ha duplicat l'aportació en aquesta convocatòria, que ha passat de 39.600 a 79.200 euros i que ha comptat amb alumnes dels quatre centres de la Universitat Jaume I, tant de grau com de màster.

Diplomes postgrau propi

Acte de cloenda dels postgraus propis de la Universitat

Més de 150 alumnes es van graduar en algun dels 22 cursos de postgrau o màsters propis oferits a través del Centre de Postgrau i de la FUE-UJI.

Ajudes Projectes Innovadors. Vinalab

Altres notícies

Club de debat

Castelló aposta pel turisme com a sector estratègic a llarg termini

Empresaris i administracions van analitzar les perspectives del sector en el darrer Club de Debat de la Jaume I d'aquest curs.

Polibienestar

L’UJI s'uneix a l'Institut d'Investigació de Polítiques de Benestar Social

Polibienestar és un grup interdisciplinari de la Universitat de València especialitzat en innovació i tecnologia social.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions