Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Visualitzar en la web
Número V. 03/06/2013
Acte Reconeixement Cooperadors

L'UJI reconeix la labor de 157 empreses i institucions cooperadores en pràctiques

El rector, Vicent Climent, va destacar que la vinculació de la Jaume I amb el seu entorn socioeconòmic ha contribuït a consolidar una cultura de cooperació fonamental per als graduats i graduades.

Ajuda'ns a fer-ho possible
Cursos estiu

La Jaume I organitza 12 cursos d’estiu per al mes de juliol

L'UJI ha preparat un total de 12 cursos per a l’estiu de 2013, la major part dels quals s’impartiran en les instal·lacions del campus del Riu Sec. La matrícula romandrà oberta fins quatre dies hàbils abans del començament de cada curs.

Acte ambaixadors

100 ambaixadors i ambaixadores promocionen l’UJI arreu del món

El Programa Ambaixadors i Ambaixadores de la Universitat Jaume I compta ja amb 100 participants en el primer aniversari de la seua posada en marxa amb representants a Espanya i en quatre continents.

Bust Arcadi García

L'UJI homenatja el professor Arcadi García amb un bust

El bust, realitzat per l'artista Julià Cutiller, s'ha instal·lat en el vestíbul del deganat de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques.

Beques Òpica Universitària

Altres notícies

Entrega de premis

L’UJI premia l’excel·lència de l’estudiantat

Un total de 59 estudiants han rebut enguany els Premis Ernest Breva del Programa d’Excel·lència Acadèmica.

Aula Teatre

L’Aula de Teatre tanca al Paranimf un curs ple de treball

Els espectacles dels tallers de teatre i dansa van enlluernar l'escenari.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions