Logo UJI Logo de VoxUJI: Periòdic de la Universitat Jaume I
Visualitzar en la web
Número IV. 15/05/2013
Grau en Arquitectura Tècnica

Els dobles títols internacionals de l'UJI fomenten la mobilitat i el multilingüisme

L'UJI aporta, dins de la seua oferta acadèmica, la possibilitat d’accedir als dobles títols internacionals, els quals permeten obtenir dos títols d'universitats europees en quatre cursos.

Coctelera de Llengües
Destacada Igualtat

La llei d’igualtat no aconsegueix un equilibri representatiu

Ponents del IV Seminari Internacional sobre l’Aplicació de la Llei Orgànica per a la Igualtat Efectiva de Dones i Homes proposen que s'introduïsca el principi de presència equilibrada en la Constitució espanyola.

Excellentia

Estratègies per a la gestió excel·lent de les empreses

L’equip del grup d’investigació de l'UJI «Excellentia: qualitat, innovació i persones» analitza els models de gestió que fomenten la qualitat, la millora continua, la innovació i el desenvolupament i implicació de les persones de l'organització.

Medalles olimpíades acadèmiques

La Jaume I lliura els diplomes de les Olimpíades Acadèmiques

Enguany hi han participat 345 alumnes de centres de la província i s’han atorgat 28 premis en les categories de primer, segon i tercer classificat.

Imaginaria. Fotografia en Primavera13

Altres notícies

Imaginaria Llotja

«Waiting for justice» mostra el rostre més amarg d’Àfrica

Imaginària apropa fins a la Llotja del Cànem les instantànies de Fernando Moleres sobre la realitat de milers de xiquets tancats a les presons de Sierra Leone.

Expedició Ukhupacha

El Projecte Ukhupacha inicia una nova expedició a l’Amazones

Ukhupacha formarà arqueòlegs del Ministeri de Cultura del Perú i de la Universitat Central de Florida.

Informació de contacte:
Servei de Comunicació i Publicacions