Vox UJI Ràdio inicia la temporada amb 11 nous programes

30/09/2013 | SCP

• Vox UJI Ràdio programacio-voxujiradio voxujiradio

La graella estarà configurada per un total de 55 programes en antena amb tot tipus de continguts i formats radiofònics. | FOTO: DAMIÁN LLORENS

L’emissora de la Universitat Jaume I, Vox UJI Ràdio, comença el 30 de setembre una nova temporada amb propostes novadores per a aquest curs acadèmic 2013/2014 en què s’hi incorporen 11 nous programes. D’aquesta manera, la graella estarà configurada per un total de 55 programes en antena oferint emissions continuades de dilluns a dissabte de 10:30 a 16:30 h amb tot tipus de continguts i formats radiofònics, com ara programes musicals, informatius, magazines, programes esportius i tertúlies, entre altres.

Els programes esportius destaquen entre les principals novetats de la temporada. Als ja habituals Planeta fútbol, Sintonitza amb l’esport, o Villarreal CF Ràdio, s’afegeixen Time out, programa d’actualitat sobre la NBA; Sobre dos ruedas, centrat en l’àmbit del motociclisme, i Ràdio Castàlia, programa oficial del CE Castelló.

Una altra de les novetats és l’emissió de la sèrie radiofònica Tombatossals, basada en l’obra de l’escriptor castellonenc Josep Pascual Tirado, realitzada en col·laboració amb l’associació cultural Planaweb. Aquesta sèrie, que substituirà la realitzada la passada temporada de Seidia, constarà de 20 capítols.

La família original és el títol del programa que realitzaran els residents del centre Gran Via amb la coordinació dels professionals d’aquest centre especialitzat d’atenció a persones dependents en què presentaran les seues vivències.

Completaran la nova oferta radiofònica programes com ara Actualitat mèdica-Arnau de Vilanova, espai amb novetats de l’àmbit de la medicina; Trending topic, programa que repassarà l’actualitat a través de Twitter; Dialèctica negativa; proposta dedicada al pensament, la reflexió i l’intercanvi d’idees; Ca-fé notarial, espai participatiu en què s’abordaran els problemes i assumptes que es consulten al notari, o Ya es viernes!, espai d’informació d’activitats culturals i d’oci que es realitzen a Castelló.

En l’apartat musical, s’hi suma l’espai Espacios alterados, que combinarà música contemporània amb cultura mexicana.

Per últim, Vox UJI Ràdio manté per tercer any consecutiu la col•laboració amb la Federació de Penyes del CE Castelló per a continuar retransmetent en directe els partits de l’equip albinegre a través del 107.8 de la FM. El primer dels encontres d’aquesta temporada es retransmetrà dissabte 28 de setembre a partir de les 18 h entre el Cullera i el Castelló.

Més informació en http://www.radio.uji.es/, des d’on també es pot escoltar la ràdio per Internet i accedir a la Radioteca per a recuperar programes emesos amb anterioritat.

Altres notícies:

Vox UJI Ràdio va rebre més de 79.000 accessos a la seua pàgina web durant la retransmissió del Rototom Sunsplash